וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששברה עוד שיא: סיטי מתמוגגת מפראן טורס, באנגליה תוהים - יש צורך בהולאנד?

האלופה הנכנסת גברה 3:4 על ניוקאסל וקבעה שיא אנגלי עם רצף ניצחונות החוץ הארוך אי פעם, גיבור השלושער כבר מושווה לאגוארו, פפ משתכנע: "אולי נרכוש חלוץ בקיץ, אולי לא"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 4:3/ספורט1

גם עם הרכב של מחליפים, גם כשהעונה כבר גמורה והאליפות מונחת בכיס, מנצ'סטר סיטי ממשיכה להלהיב ולשבור שיאים. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה אמש (שישי) 3:4 את ניוקאסל במשחק הפכפך ומלא באקשן, בו מככב פראן טורס עם שלושער.

הניצחון העניק לתכולים עוד ציון דרך, כשרשמו את ניצחון החוץ ה-12 ברציפות בפרמיירליג - הרצף הארוך אי פעם בארבע הליגות הבכירות באנגליה. בנוסף, למרות ההרכב החסר ונטול הכוכבים, סיטי החזיקה בכדור 82.3 אחוז מהזמן, הנתון השני הכי גבוה שלה מאז עונת 2003/04.

פראן טורס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הולאנד יתקע את ההתקדמות שלו? פראן טורס/רויטרס

אחרי חגיגות השיא והניצחון, התפנו בסיטי לדבר על גיבור הניצחון פראס טורס. החלוץ הספרדי בן ה-21 הוכתר ב"דיילי מייל" לסרחיו אגוארו החדש, ובסיום התייחס פפ גווארדיולה לאפשרות שטורס יקבל את הבמה בעונה הבאה - גם על חשבון ויתור על רכישה של חלוץ בכיר ויקר כמו ארלינג הולאנד. ב"דיילי מייל" ציינו ש"יכול להיות שהרפתקה יקרה תהיה מיותרת כשיש לסיטי ביד חלוץ כישרוני ומבטיח כמו פראן טורס".

"לפראן יש חוש לשערים. פשוט יש לו את זה", החמיא פפ. "הוא צעיר, הוא מבטיח, ואני יכול להשתמש בו במגוון תפקידים, גם כשחקן כנף שמאל, גם כשחקן כנף ימין, וגם כחלוץ מרכזי, בזכות היכולת שלו מול השער. אולי נרכוש חלוץ חדש, אולי לא. בכל מקרה, גם החלוץ הכי טוב שנוכל לרכוש לא יוכל לקבל את כל הדקות בכל המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully