וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ארנסטס שטקוס: "פוחדת על הילדים, אסחוב את טראומת האזעקות כל חיי"

ביאטריס שטקיינה, בת זוגו של שוער הפועל תל אביב, מספרת על החרדה בצל הטילים: "בכל פעם שנשמעת אזעקה, אני מכסה לילדים את האוזניים"

שוער הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס. אריאל שלום
עובר ימים קשים. שטקוס/אריאל שלום

הלחימה בין חמאס לצה"ל ממשיכה להטריד את הכדורגלנים הזרים של ליגת העל. אמש (שישי) התראיינה בליטא ביאטריס שטקיינה, אשתו של שוער הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס, וסיפרה על רגעי החרדה והאימה כשנשמעו האזעקות בגוש דן. בינתיים עברה המשפחה לבית מלון בחיפה כדי להתרחק מעט מקו האש, אבל התחושות עדיין קשות.

"את המתיחות בין הישראלים לפלסטינים מרגישים כל הזמן. אנחנו כאן ארבע שנים, וזה תמיד מורגש. אבל הפעם זה אחרת, זה יותר אינטנסיבי מאי פעם", אמרה.

אשתו של שטקוס מודה שהטילים לתל אביב תפסו את המשפחה בהפתעה מוחלטת, שלא לומר פאניקה. "אף אחד לא שיער שזה יקרה. לפני שהטילים שוגרו, הרחובות היו מלאים באנשים. לא אשכח את הלילה הזה לעולם. הצלילים של האזעקה ירדפו אותי כל החיים. מרגע שנשמעת אזעקה, צריך להגיע תוך שניות לחדר ממוגן. לישראלים שמתגוררים כאן אולי זה פחות טראומתי כי הם מורגלים בזה, אבל עבורנו כמשפחה, זה היה דבר חדש לחלוטין. הסיטואציה בלתי נסבלת מבחינת הילדים שלנו, אבל אנחנו עושים הכל כדי לתת להם תחושה של נורמליות, שלא ירגישו חרדה".

שוער הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס עם אשתו ובתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
רגעי אימה בממ"ד. שטקוס, אשתו ובתם הקטנה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

היא הוסיפה: "באחד הלילות, הילדים התעוררו מרעש האזעקות והפיצוצים ונכנסו להיסטריה. באותו לילה, ישנו כולנו יחד באותה מיטה ובכל פעם שנשמעה אזעקה, כיסיתי את האוזניים של הבת שלי כדי שלא תשמע מה קורה סביבה. זה היה אכזרי. כשהיא חזרה לישון, בכיתי בשקט במיטה. קיוויתי שלא תתעורר מהבכי שלי, ולמחרת החלטנו לנסוע לחיפה, שם קצת יותר שקט. אנחנו עדיין לא מרגישים בטוחים, אבל מקווים שבחיפה לא ניאלץ לשמוע שוב את אזעקות האימה הללו".

לדבריה, השוער שקל לעזוב את ישראל אבל החליט להישאר לעת עתה. "המצב בשדה התעופה מטריד, כי רבים מהטילים מכוונים לכיוונו. לא ברור אם יותר בטוח להישאר בישראל או לעזוב. בינתיים ארנסטס לא מתכוון לעזוב, ואנחנו לא מתכוונים להשאיר אותו לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully