וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאניס ספרופולוס לא צריך להיות הבחירה הראשונה של צסק"א, אבל שווה לשקול אותו"

ברוסיה סקרו את המועמדים לרשת את דימיטריס איטודיס והתייחסו לאפשרות להנחית את מאמן מכבי תל אביב: "הוא אחד המוערכים באירופה"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
צסק"א מחכה לו? ספרופולוס/לירון מולדובן

ברחבי היבשת ממשיכים להתעקש שיאניס ספרופולוס עשוי לעזוב את מכבי תל אביב ולעבור לצסק"א מוסקבה בקיץ. מאמן צסק"א בשבע בשנים האחרונות דימיטריס איטודיס, נמצא בסיטואציה מורכבת, ולפי הערכות ברוסיה רק זכייה בפיינל פור היורוליג תמנע ממנו לעזוב בסוף העונה.

מאמן מכבי תל אביב שחתום בקבוצה לעוד עונה, היה אחד השמות שהוזכרו כמועמדים להגיע למועדון הפאר הרוסי, בו שימש כעוזרו מאמן תחת יונאס קזלאוסקאס בעבר. יחד עם זאת, ספרופולוס נמצא בעדיפות נמוכה, בין היתר משום שהוא חתום במכבי תל אביב.

למרות זאת, ברוסיה ניתחו אתמול את מועמדותו וכתבו אודותיו: "הוא החזיר את מכבי תל אביב לרלוונטיות אחרי שנים קשות, אבל בעונה האחרונה לא הצליח לייצב את הקבוצה, ולא הצליח להוביל את הסגל המוכשר שעמד לרשותו לפלייאוף היורוליג. בנוסף, הקבוצה שלו הפסידה הרבה משחקים צמודים העונה, והרבה מהאחריות נופלת עליו".

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
בסימן שאלה. איטודיס/רויטרס

עוד הוסיפו: "לספרופולוס יש ניסיון קודם עם צסק"א, והאמת היא שלא מדובר בניסיון חיובי כל כך. עונת 2011/12 בה שימש כעוזר מאמן, זכורה בזכות ההפסד הצורב לאולימפיאקוס בגמר הפיינל פור אחרי שהקבוצה כבר הובילה ב-19 הפרש. כמובן שספרופולוס הוא לא האחראי לכך, אבל הוא כן היה מעורב במידה מסוימת בכישלון היסטורי של הקבוצה. הרבה השתנה מאז, וספרופולוס לקח קבוצה לא מתפקדת כמו מכבי תל אביב, ועשה איתה צעד קדימה. הוא אחד המאמנים הכי מוערכים ביורוליג. הוא אולי לא האופציה הכי טובה, אבל בהחלט שווה לשקול את המועמדות שלו אם צסק"א אכן תחפש מאמן בשוק".

מאמנים נוספים שהוזכרו כמועמדים להגיע לצסק"א הם ז'ליקו אוברדוביץ', אנדראה טרינקיירי, ולימיר פראסוביץ' וחואן פניארויאה, מאמן סן פאבלו בורגוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully