וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכנים להישאר: תומאס, קיד ומקאלום יעזבו את ירושלים

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 18:48

למרות ההחלטה על הבועה באילת, זרים ראשונים מעוניינים לעזוב את ישראל ברגע שיחודשו הטיסות היוצאות. פארגו ומונרו יעזבו את ראשון לציון

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס מול שחקן הפועל חיפה המית שמחון. לילך וייס רוזנברג
לא יישאר בירושלים. תומאס/לילך וייס רוזנברג

כמה שעות אחרי שישיבת מנהלת ליגת העל בכדורסל הסתיימה והתקבלה ההחלטה לגבי המתווה של המשך העונה, שחקנים זרים ראשונים הודיעו כי לא יקבלו את המתווה ויעזבו את ישראל. מה שיעכב את העזיבה של הזרים ככל הנראה היא העובדה שנכון לעכשיו אין טיסות יוצאות מישראל.

הפועל ירושלים צפויה להישאר עם שניים או שלושה זרים בלבד עד לסיום העונה. שחקני הקבוצה טיישון תומאס, מלקולם היל, סטנטון קיד וריי מקאלום הודיעו כי לא ישארו, ולעומתם כריס קרמר וסולימאן בריימו צפויים להמשיך בקבוצה. מי שעוד עשוי להצטרף לסגל של יונתן אלון הוא שחקן הפנים אנדי יודי, ששימש בחודשים האחרונים כשחקן אימונים, וככל הנראה יקבל היתר להיות חלק מהסגל.

קבוצה נוספת בקו האש היא הפועל באר שבע. האדומים יהיו הראשונים להגיע לבועה באילת כבר מחר, אבל ייתכן שיעשו זאת ללא שחקן הפנים אריק גריפין שביחד עם אשתו הודיעו לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין לעזוב. בבאר שבע מנסים לשכנע את גריפין, אך כרגע נראה שלא ימשיך.

גם במכבי ראשון לציון צפויים זרים לעזוב למרות המתווה. ג'רמי פארגו ודרל מונרו הודיעו לראשי הקבוצה היום כי הם לא מעוניינים לנסוע לאילת וכי הם מבקשים לעזוב את הארץ. מנגד ג'מיל ווילסון ואקיל מיצ'ל עשויים כן להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully