וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף באנגליה: אליסון כבש בדקה ה-95, ליברפול ניצחה את ווסט ברומיץ' 1:2

דרמת ענק בפרמיירליג: השוער נגח פנימה מול קבוצת התחתית והשאיר לקלופ ושחקניו סיכוי ריאלי להשתחל לטופ 4. צפו: טוטנהאם השיגה 0:2 על וולבס

תקציר ה-1:2 הדרמטי של ליברפול על ווסט ברומיץ'/ספורט1

המחזור ה-36 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מותחן ענק בסיומו ניצחה ליברפול 1:2 את ווסט ברומיץ', משער ניצחון של שוערה אליסון בדקה ה-95. טוטנהאם השיגה 0:2 חשוב על וולבס.

אליסון שוער ליברפול חוגג עם רוברטו פירמינו. רויטרס
איזה סיום. אליסון חוגג/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ליברפול 2:1

איזו דרמה! כדי להשאיר לעצמה סיכוי ריאלי להשתחל לטופ 4 ידעה האלופה היוצאת שהיא חייבת לעשות את המוטל עליה מול קבוצת התחתית שכבר ירדה ליגה - אך היא היתה צריכה לחכות עד הדקה ה-95 כדי לעשות זאת, וכובש שער הניצחון שעוד עשוי לשלוח אותה לליגת האלופות הוא לא אחר מהשוער, אליסון, שנגח פנימה כדור קרן של אנדי רוברטסון וסגר מותחן מדהים. ליברפול רחוקה כעת נקודה בלבד מצ'לסי, כשנותרו עוד שני מחזורים לעונה. האורחת דווקא פתחה רע וכבר בדקה ה-15 ראתה את האל רובסון-קאנו משתחל לרחבה וכובש את שער הליגה הראשון שלו מאז נובמבר 2017. מוחמד סלאח איזן בדקה ה-33 עם בעיטה נאה מקצה הרחבה, חבריו יצאו קדימה והיו הרבה יותר מסוכנים בהמשך, אך לא הצליחו להכניע את סם ג'ונסטון - עד שהגיע אליסון. הברזילאי פרץ בבכי עם שריקת הסיום, לאחר שהפך לשוער השישי בתולדות הפרמיירליג שכובש שער, והראשון מתוכם שכובש שער ניצחון. לא ייאמן.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם הארי קיין. רויטרס
בדרך לליגה האירופית? קיין והחברים חוגגים/רויטרס

טוטנהאם - וולבס 0:2

התרנגולים כבר איבדו סיכוי ריאלי להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, אבל היום הם דאגו לעשות צעד חשוב במאבק על השגת הכרטיס לליגה האירופית במקום את זה ששווה מקום בקונפרנס ליג. הארי קיין כבש את הראשון בדקה ה-45 מבישול של פייר-אמיל הויברג, שהכפיל בדקה ה-62 וקבע את תוצאת הסיום.

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - אסטון וילה 2:3
לפאלאס: כריסטיאן בנטקה (32), ווילפריד זאהה (75), טייריק מיצ'ל (84), לוילה: ג'ון מקגין (17), אנוואר אל גאזי (34)

אברטון - שפילד יונייטד 1:0
לשפילד: דניאל ג'ביסון (7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully