וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה מתוקה: רפאל נדאל ניצח את סשה זברב ברבע הגמר ברומא

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 21:40

שבוע אחרי שהפסיד לו בפעם השלישי ברציפות, במדריד, השור הספרדי התעלה עם 3:6, 4:6 ויפגוש בחצי הגמר את ריילי אופלקה. בהמשך: דג'וקוביץ' מול ציציפאס

רפאל נדאל טורניר רומא. רויטרס
שבר את הרצף השלילי מול זברב. נדאל חוגג/רויטרס

שבוע בדיוק לאחר שהפסיד לסשה זברב ברבע גמר טורניר מדריד, רפאל נדאל השיג נקמה מתוקה. השור הספרדי ניצח היום (שישי) את הגרמני 3:6, 4:6 והעפיל לחצי גמר טורניר רומא. נדאל, שזכה בטורניר החימר תשע פעמים בעבר, הציל את כל שמונה נקודות השבירה של זברב במערכה השנייה וניצח במשחק שנערך כשעתיים.

הניצחון הזה קטע לנדאל רצף נדיר של שלושה הפסדים מול הגרמני המדורג 6 בעולם בשיפר את מאזנו בראש בראש ל-3:6. נדאל רחוק כעת רק שני ניצחונות מהשוואת שיאו של נובאק דג'וקוביץ', שזכה ב-36 טורנירי מאסטרס 1,000. הטניסאי בן ה-34 גם ינסה לזכות לפחות 10 פעמים בטורניר אחד בפעם הרביעית.

נדאל יפגוש בחצי הגמר את ריילי אופלקה האמריקאי שניצח ברבע הגמר הנוסף את את פדריקו דלבוניס.

משחקו של נובאק דג'וקוביץ' (1) מול סטפנוס ציציפאס (5) הופסק בשל הגשם כשהיווני ביתרון 4:6, 1:2 עם שבירה ויימשך בשבת. המשחק בין לורנצו סונגו לאנדריי רובלב יתקיים גם הוא בשבת.

אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. רויטרס
נקווה שלא מדובר במשהו חמור מדי. בארטי/רויטרס

אצל הנשים פטרה מארטיץ' הקרואטית (25) הצליחה לעלות לחצי הגמר אחרי 5:7, 4:6 מול ג'סיקה פגולה (31). מארטיץ' תשחק בחצי הגמר נגד קרולינה פלישקובה, שצלחה מותחן קשה מול אלופת רולאן גארוס לשעבר ילנה אוסטפנקו עם 6:4, 5:7, 6:7 (1) אחרי שעתיים ועוד 23 דקות.

אחרי שסימונה האלפ נאלצה לפרוש בגלל פציעה, גם אשלי בארטי הלכה בעקבותיה וסיימה את המשחק שלה מול קורי גוף (35) ביתרון 4:6, 1:2 בשל פציעה.

המשחק המסקרן בין אלופת רולאן גארוס איגה שביונטק לאלינה סביטולינה נדחה לשבת בשל הגשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully