וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'י רוברטו הודה: "אני עובר תקופה קשה, פיזית ומנטלית"

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 14:10

מגן ברצלונה, שספג ביקורת על יכולתו המאכזבת, חשף שעוברים עליו ימים קשים: "רוצה לחזור ליהנות ממה שאני הכי אוהב, והכי חשוב, להיות כשיר במאה אחוז"

סרג'י רוברטו שחקן ברצלונה. Joan Monfort, AP
לא פוגע. סרג'י/AP, Joan Monfort

סרג'י רוברטו ספג לא מעט ביקורת מאוהדי ברצלונה בתקופה האחרונה, ביקורת שהגיעה לשיאה השבוע, כשנכנס בהפסקה במשחק שבו בארסה הוליכה 0:2 על לבאנטה, והיה חלק מההגנה שספגה שני שערים מהירים. בהמשך הוא אף הוחלף ולא הצליח להשלים את המחצית, במשחק שבו ברצלונה הסתפקה ב-3:3 חלש ומאכזב, שביטל את סיכוייה לזכות באליפות.

סרג'י סבל העונה ממספר פציעות, והפעם הוא גם סובל מקרע בשריר וכאבים באחת מאצבעותיו. "כשדברים משתבשים, זה הזמן לקום ולעשות הכל על מנת לשנות את זה", אמר המגן-בלם-קשר, שנהנה מעונה לא יציבה כמו כל הקבוצה שלו, "אני עובר תקופה קשה, פיזית ומנטלית. אבל אני משוכנע שהטוב עוד יגיע, עם עבודה קשה וחיוביות, כפי שתמיד עשיתי. אני רוצה לחזור ליהנות ממה שאני הכי נהנה, והכי חשוב, להיות כשיר במאה אחוז". עוד הודה סרג'י לאוהדים על כל הודעות התמיכה שקיבל.

הוא נפצע לראשונה בנובמבר, ניסה לחזור פעמיים ולא הצליח, ובסך הכל היה בחוץ לארבעה חודשים והחמיץ 31 משחקים - שיהפכו ל-33 כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה שמהם ייעדר. ההודעה של סרג'י מגיעה אחרי שהמועדון הודיע שהוא סובל מ"רגישות בגיד", בעוד השחקן מבהיר שהבעיות מורכבות הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully