וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ' הבהיר: "לא מתכוון לחזור לישראל". סבוריט: "אנחנו בספרד, מקווה שהמצב ייגמר". ריקן סיים את העונה

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 14:28

חלוץ מכבי תל אביב, שטס לדובאי בשל המצב הבטחוני, אישר שלא יחזור: "אמרו שתהיה רגיעה ושוב נפלו טילים. בודק איך אפשר לחזור לסרביה". סבוריט: "מאחל שזה ייסתיים". אבי ריקן סובל מדלקת במפרק האגן ולא יחזור לשחק העונה: "הסבל והכאב הכריעו, סומך על החברים שלי"

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מתכוון לחזור. פשיץ'/אריאל שלום

אלכסנדר פשיץ', אחד מהזרים של מכבי תל אביב, שעזבו את הארץ בשל המצב הבטחוני, הבהיר היום (שישי) בריאיון בסרביה שהוא לא מתכוון לחזור לישראל. פשיץ', שנמצא בדובאי אמר: "תפסתי מטוס ברגע האחרון לדובאי ועכשיו אני בודק איך להגיע לסרביה מכאן. היו שמועות שהכול יירגע עד יום שני, אבל שוב תקפו את תל אביב ומי יודע מה יקרה אם אחזור לשני משחקים ושוב ייפלו טילים. אני לא מתכוון לחזור".

פשיץ' הוא אחד משחקני המפתח של מכבי תל אביב וגם מלך שעריה יחד עם יונתן כהן עם עשרה כיבושים בליגה. פשיץ' היה בכושר טוב לאחרונה. הוא כבש ב-2:2 מול מכבי חיפה וחזר לאחרונה לעניינים. כעת ואן לוון יצטרך להתמודד בלעדיו ובלי יתר הזרים שעזבו את ישראל.

מגן הקבוצה אנריק סבוריט ציייץ היום בחשבון הטוויטר שלו מסר מעט שונה, ולא פסל אפשרות לחזרה: "תודה לכל אלה שדאגו לנו ולמצבנו, אנחנו כבר בספרד. אני מקווה ומאחל שהמצב הזה יסתיים בהקדם האפשרי".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הפציעה הכריעה אותו. ריקן/מאור אלקסלסי

העונה של מכבי תל אביב ממשיכה לקבל תפנית שלילית לקראת הישורת האחרונה. עזיבת הזרים בעקבות ההידרדרות הבטחונית דיללה את הסגל ובנוסף היום אבי ריקן הודיע שהוא סיים רשמית את העונה ולא יחזור לשחק יותר בגלל הפציעה ממנה הוא סובל.

עוד בוואלה!

ללא הזרים והפצועים: מכבי תל אביב ערכה אימון במתקן של מכבי נתניה

לכתבה המלאה

ריקן, שסובל מדלקת במפרק האגן, החמיץ את משחקיה האחרונים של מכבי תל אביב והוא הצטרף לאייל גולסה ומאור קנדיל במסדר הפצועים. בפוסט שפתח באינסטגרם, כתב ריקן: "בתקופה האחרונה סבלתי מפציעה. למרות הניסיונות והרצון, הכאב והסבל הכריעו ולצערי סיימתי את העונה. סומך על החברים שלי שיתנו הכל עד הסוף. הלב שלי איתם תמיד".

כזכור, בשל המצב הבטחוני הקבוצה התאמנה אתמול בנתניה עם 17 שחקני שדה בלבד ושלושה שוערים. דניאל טננבאום ואדוארדו גררו התאמנו כרגיל ולא מתכוונים לעזוב. במכבי תל אביב מעריכים כי ברגע שהמצב יירגע, יידרשו להם לא יותר מ-24 שעות להנחית את כל השחקנים בחזרה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully