וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל תחודש ביום רביעי, המתכונת: בועה באילת

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 13:11

אחרי שמספר רב של שחקנים זרים הודיעו שהם מתכננים לעזוב את ישראל, המנהלת קיבלה החלטה: ליגה תחודש בבועה הדרומית והמוגנת יחסית. זרים שבכל זאת ירצו לעזוב את ישראל, יצטרכו להגיע להבנות מול הקבוצות

שחקני הפועל אילת. דני מרון
יהנו מיתרון ביתיות. שחקני אילת/דני מרון

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס הבוקר לישיבת חירום ובו הוחלט כי אם לא יתאפשר לחזור ולשחק עד יום רביעי, תעבור הליגה למתכונת של בועה באילת. השחקנים הזרים יוכלו כבר היום לרדת לאילת אם ירצו בכך. אם יתאפשר לחזור ולשחק בכל ישראל, הליגה תחודש במתכונת הרגילה.

במנהלת הליגה החליטו שלא להתייחס באופן רשמי לשחקנים הזרים שמעוניינים לעזוב את הארץ, והציעו להם את האפשרות לעבור לאילת. זרים שיחליטו לעזוב את ישראל, יצטרכו להגיע להבנות מול הקבוצות שלהם. למרות ההצעה הזאת, ייתכן מאוד שעדיין חלק מהזרים יבחרו לעזוב בסוף השבוע את ישראל. עוד נמסר מהמנהלת כי "במידה שתהיה רגיעה במצב הבטחוני, הליגה תחזור לפעילות רגילה באולמות הביתים של כל קבוצה כיממה לאחר סיום המערכה". חלק מהקבוצות שוקלות לרדת עם סגל מלא לאילת במהלך סוף השבוע ולחדש את האימונים שם.

כזכור, אמש הודיעו זרים רבים בליגת העל כי בכוונתם לעזוב את ישראל בקרוב וכי הם מודים לקבוצות על ההצעה לעבור לקפריסין או יוון עד תום המערכה אך הם רוצים לשוב הביתה. כמו כן הם קוראים לליגה להכריז על סיומה. לאחר ההודעה נערכה שיחה בין דירקטורים רבים במנהלת הליגה כדי להבין את האפשרויות שעומדות בפניהם.

שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו מול שחקן הפועל ירושלים סטנטון קיד. אודי ציטיאט
לא כולם רוצים לעזוב/אודי ציטיאט

במנהלת ביקשו מהקבוצות לשוחח עם השחקנים כדי לנסות ולהבין כמה זרים אכן מתכוונים לממש את האיום ולעזוב. נראה שבשלב הזה אחת הקבוצות שיפגעו הכי הרבה מהמהלך היא מכבי ראשון לציון שם שני הזרים המבוגרים של הקבוצה, ג'רמי פארגו ודריל מונרו, היו ממובילי ההחלטה. בקבוצות אחרות קיים רוב של זרים שלא הודיע על רצון לעזוב, ביניהן מכבי תל אביב, שם רק אותלו האנטר הכריז כי דורש לעזוב, ועירוני נס ציונה שהזרים שלה נמצאים מאתמול בטבריה.

"לשחק עם הישראלים והזרים שישארו? זה לא אידיאלי, אבל לפעמים מקבלים החלטות לא אידיאליות", אמר אחד מיושבי הראש במהלך הלילה, "אנחנו רוצים לגמור את העונה על הפרקט, גם אם זה לא יראה טוב, יש לזה השלכות לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully