וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ חגג עם ליברפול ניצחון ראשון באולד טראפורד, מאנה התעלם ממנו וספג ביקורת חריפה

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 13:43

המייטי רדס שמרו על סיכוי לתפוס את המקום הרביעי עם 2:4 גדול על יונייטד, המאמן התמוגג: "יופי של תזמון לנצח כאן". הכוכב סירב ללחוץ את ידו כשנכנס כמחליף. סונס: "אם הייתי המאמן הייתי כועס, זה חוסר כבוד". וגם: ציון הדרך של מוחמד סלאח

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 4:2/ספורט1

האם העונה המאכזבת של ליברפול תסתיים בטעם מתוק? אחרי ההדחה המוקדמת מהאלופות והמפלות בליגה, הקבוצה של קלופ הרשימה אמש (חמישי) עם 2:4 גדול באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד היריבה הגדולה וצימקה את הפער מצ'לסי הרביעית לארבע נקודות (עם משחק חסר). ז'וטה, פירמינו (צמד) וסלאח השלימו מהפך מרשים ושמרו את העונה של ליברפול בחיים. יונייטד מצידה נחלה הפסד בית שני ברציפות, אך זה לא ימנע ממנה כנראה לסיים את העונה במקום השני. אגב, עם השער שלו מוחמד סלאח עבר את איגביני יעקובו ועלה למקום השלישי בטבלת הכובשים האפריקאים בפרמיירליג עם 96 שערים. עמנואל אדבאיור מקדים אותו עם שער אחד יותר ודידייה דרוגבה בטופ עם 104 שערים.

יורגן קלופ ליברפול עם רוברטו פירמינו. רויטרס
לא מוותרים על המקום הרביעי. קלופ ופירמינו/רויטרס

צפו: כתב ספורט1 ניב דברת מראיין את קלופ וסולשיאר בסיום המשחק

יב דברת מראיין את סולשיאר וקלופ אחרי הניצחון של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

"זה היה קרב גדול, משחק אינטנסיבי כמו שדרבי צריך להיות", אמר בסיום המשחק יורגן קלופ, "זה היה הניצחון הראשון שלי באולד טראפורד. זה תזמון נהדר הייתי אומר. היינו צריכים את זה, זה הגיע לנו. הגבנו יפה מאוד לגול שלהם. לא שיחקנו טוב ברבע השעה הראשונה, אבל כשהשתלטנו על המשחק, שיחקנו בדרך שבה רצינו".

על הסיכויים של קבוצתו לסיים במקום הרביעי: "אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים, זו הסיבה שתוצאות התיקו שעשינו מול ניוקאסל ולידס הרגישו כמו הפסדים. ברומיץ' ישחקו נגדנו בלי לחץ, מול ברנלי יהיה קשה עם הקהל ונראה מה נעשה מול פאלאס".

אבל לא הכול היה ורוד במשחק הזה. סאדיו מאנה שנותר על הספסל ונכנס כמחליף רק בדקה ה-74, התעלם מקלופ עם כניסתו וספג ביקורות. "זה היה בגלל שאתמול שיניתי משהו באימון האחרון", הסביר קלופ את ההחלטה לספסל את הכוכב. אלא שהפרשנים קטלו את מאנה על האקט המתריס.

גראהם סונס קטל את מאנה ואמר: "זה חוסר כבוד. אם הייתי המאמן, לא הייתי שמח על זה. הוא צריך להראות מעט כבוד למאמן שלו. על מה הוא מלין? אין לו עונה כל כך טובה וליברפול ניצחה 2:4 בלעדיו". רוי קין דווקא הצדיק את מאנה ואמר: "השחקן לא אהב את מה שקרה, אבל גם כשאני הייתי שחקן לא רציתי שהמאמן ילחץ לי יד. אם הוא רואה שהשחקן כועס, אז שיתרחק".

סאדיו מאנה שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
לא אהב את העובדה שלא שיחק. מאנה/רויטרס

נתניאל פיליפס, הבלם הצעיר של ליברפול שכבש שער עצמי, אך בישל לז'וטה ורשם משחק טוב בהמשך, התייחס לסיכויי הקבוצה לתפוס את המקום הרביעי: "הניצחון הזה מקרב אותנו למטרה. זה לא סוד שזו המטרה שלנו ואנחנו חייבים לנצח את שלושת המשחקים שנותרו לנו. אסור לנו להסתכל על קבוצות אחרות. אנחנו צריכים לנצח ולקוות לטוב".

מנגד, יונייטד ספגה ביקורת על היכולת שלה וההפסד השני ברציפות מול יריבה מהצרת (אחרי שנוצחה מול לסטר), ושחקן העבר שלה רוי קין אמר: "מפחיד לראות עד כמה הסגל של יונייטד רחוק באיכות שלו מזה של סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully