וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרי ליגת העל בכדורסל הודיעו: "אנחנו טסים הביתה, לא נשלים את העונה"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 23:49

הזרים הודיעו שאין בכוונתם להישאר במדינה. במנהלת טרם החליטו אם לחדש את הליגה ואמרו: "רואים זאת בחומרה, נשקול צעדינו"

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
גם העונה הזו לא תגיע אל סיומה. ווילבקין/דני מרון

זרי ליגת העל בכדורסל פרסמו הודעה הערב (חמישי), בה הודיעו שהם לא מתכוונים להישאר בישראל ולפיכך הליגה לא תגיע לסיומה.

בהודעה נכתב: "אחרי התייעצויות ושיחות רבות עם עמיתיי השחקנים (שנולדו בחו"ל) מכל הקבוצות, הגענו למסקנה שלהלן. למען הבטיחות, הביטחון שלנו, המשפחה שלנו וטובתנו הכללית, הליגה צריכה להיות מבוטלת באופן מיידי. אנחנו מעריכים את המאמץ של הליגה להעביר אותנו למיקום בטוח ביוון/קפריסין או מדינה אחרת, אבל לא נעלה על שום טיסה שתיקח אותנו לאיזשהו מקום שהוא לא הביתה. כולנו בדעה שאם לקחת את הסיכון של הטיסה עכשיו, זה רק כדי לטוס הביתה, אל המשפחות שלנו ואל האהובים עלינו.

"יש כמה מאיתנו שמעדיפים להישאר בארץ ולא לטוס לשום מקום. אנחנו תומכים בהם ובהחלטה שלהם. יחד עם זאת ואחרי ששקלנו את כל התרחישים, דבר אחד בטוח: הכדורסל הוא הדאגה האחרונה שלנו עכשיו. אנחנו אוהבים מאוד את המשחק, אוהבים את מה שאנחנו עושים, אוהבים את האוהדים ואוהבים להתחרות ברמה שנוצרה על ידי הליגה, אבל אנחנו לא יכולים לייצר את המוצר הכי טוב עבור האוהדים בסיטואציה הנוכחית".

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. דני מרון
במנהלת ינקטו בצעדים נגד השחקנים? תומאס/דני מרון

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה להודעה: "מחר בבוקר תתקיים ישיבת דירקטוריון של מנהלת ליגת העל ובה יתקבלו החלטות לגבי צעדינו העתידיים. אנחנו מבינים את מצוקתם של השחקנים הזרים ובמשך היומיים האחרונים המנהלת עסקה במציאת פתרונות על מנת לגרום להם להרגיש בטוחים יותר ולצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו. מדובר בעוד אתגר לא פשוט שזימנה לנו השנה האחרונה, אחרי מגיפת הקורונה, אנו מקווים שמחר נצליח להגיע לפיתרון הטוב ביותר עבור השחקנים וליגת העל בכדורסל. עם זאת חשוב לנו להבהיר ששחקנים שיעזבו את הארץ חד צדדית, למרות הפתרונות השונים שהוצעו להם, פוגעים בקבוצותיהם ובליגה, המנהלת והקבוצות רואות זאת בחומרה וישקלו כיצד לפעול כנגד שחקנים אלה".

למרות שחלק מיושבי הראש טוענים כי חייבים להקפיא או לסיים את העונה, חלק משמעותי טוען שחייבים לסיים את העונה על הפרקט, גם במחיר שקבוצות יסיימו את העונה ללא זרים. לאחר מלחמת המפרץ שיחקו חלק מהקבוצות ללא זרים, לפחות לתקופה מסוימת, ובסיום העונה ירדה האחרונה ליגה. עם זאת, הרצון הכללי הוא להגיע לסיום ספורטיבי של העונה, ובדירקטוריון יחפשו את הדרך לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully