וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל מטח הרקטות בעיר: הפועל באר שבע התאמנה

14.5.2021 / 16:00

שגרה בצל הטילים: אליניב ברדה ערך אימון ב"בית האדום" עם 15 משחקני הסגל, למרות שנורה מטח על העיר דקות לפני תחילתו. רוני לוי העביר אימון בשפיים עם שישה שחקנים אחרים בסגל

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מתעקשים להתאמן. רוני לוי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע לא מוותרת על השגרה ומנסה לשמור על כושר למרות המצב הביטחוני בארץ בכלל ובדרום בפרט. אחרי שאימון הבוקר בוטל בגלל איום הטילים, אליניב ברדה ערך אימון בעיר עם 15 משחקני הסגל של הקבוצה. זאת למרות שממש לפני תחילתו נורה מטח ראשון לעבר העיר אחרי בוקר שקט יחסית. האימון בבאר שבע כלל את השחקנים הזרים של הקבוצה שנותרו בעיר. שחקני הקבוצה התחלקו לשתי קבוצות, כאשר מוקדם יותר המאמן רוני לוי ערך אימון בשפיים עם שישה שחקנים אחרים של הסגל. למרות המטחים השחקנים הבאר שבעים יתאמנו מחר ב-10:00 בבית האדום.

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע. ., מאור אלקסלסי
ימים לא קלים. באריירו/מאור אלקסלסי, .

השחקנים הזרים של הפועל באר שבע ממשיכים להכיר מקרוב מדי את המציאות הקשה של תושבי הדרום. מרסלו מלי כבר הודה שהוא רוצה לעזוב את ישראל ובינתיים ביקש להיעדר מהאימון אתמול (חמישי), וגם שותפו הארגטינאי מריאנו באריירו חווה רגעי אימה.

באריירו סיפר הבוקר על חוויותיו מישראל הבוערת בריאיון לתחנת רדיו מקומית בארגנטינה. "ברגע שהאזעקה מופעלת, יש לך זמן קצר מאוד להגיע למרחב מוגן. אלה הלילות המוזרים בחיי. הטילים משוגרים אחת לכמה שעות, גם בלילות. החיים לא נורמליים עכשיו. כולם מסוגרים בבתים, יש פחד ברחובות".

באריירו הוסיף: "החוזה שלי מסתיים בעוד חודשיים, אבל לקבוצה יש אפשרות להאריך אותו בעוד עונה. טוב לי כאן מבחינה אישית. ניסיתי להגיע לישראל ללא דעות קדומות, וכשהגעתי לכאן הופתעתי לטובה והמדינה התחילה למצוא חן בעיני. הכל היה מושלם, אבל המצב עכשיו מסבך הכל. השחקנים המקומיים כבר מורגלים באזעקות ובטילים, אבל המצב חריג גם עבורם".

עוד אמר: "בהתחלה חשבתי לחזור הביתה כדי להרגיע את המשפחה שלי. רציתי לעזוב, אבל הבנתי שהכי בטוח להישאר כאן, ליד החדר הממוגן. אני מקווה שבקרוב הרוחות יירגעו ונחזור לשחק כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully