וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רוברט לבנדובסקי כבש את שערו ה-40 והשווה את השיא של גרד מולר

צפו בשער ובמחווה של החברים: החלוץ הפולני של באיירן מינכן הבקיע מהנקודה הלבנה מול פרייבורג והקדיש את השער למולר, שקבע את ההישג לפני 49 שנה. פרנרפורט הפסידה 4:3 לשאלקה - המקום בליגת האלופות מתרחק

תקציר ה-2:2 בין פרייבורג לבין באיירן מינכן, עם השוואת השיא של רוברט לבנדובסקי/ספורט1

המחזור ה-33 ולפני אחרון בבונדסליגה נערך היום (שבת) כמעט במלואו, פרט למשחקים של ר.ב. לייפציג ובורוסיה דורטמונד שמשחקות בגביע בחמישי, ובמרכזו עמד רוברט לבנדובסקי שהשווה את שיאו העתיק של גרד מולר במהלך ה-2:2 המהנה בין פרייבורג לבאיירן מינכן. הפנומן הפולני יזכה להזדמנות לשבור את השיא במחזור הנעילה. בנוסף פרנקפורט הופתעה כשהפסידה 4:3 לשאלקה והמקום ברביעייה הראשונה הולך ומתרחק.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן חוגג את שערו ה-40 העונה. רויטרס
ישבור את השיא במחזור האחרון? רוברט לבנדובסקי/רויטרס

פרייבורג - באיירן מינכן 2:2

רוברט לבנדובסקי עמד במשימה שלו ועשה היום היסטוריה כשהשווה את שיאו בן 49 השנים של גרד מולר. החלוץ הפולני המחונן של באיירן מינכן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-26 ובכך הגיע ל-40 שערי ליגה העונה - כמו שעשה מולר ב-1971/72 במדי באיירן מינכן. לבנדובסקי הוא המבקיע השני בטיבו בתולדות הבונדסליגה, עם 276 שערים לעומת 365 של מולר.

הבווארים הבטיחו את האליפות במחזור שעבר עוד לפני שעלו לשחק ומנסים לגמור את העונה בטעם טוב. גם פרייבורג מסכמת עונה מוצלחת מאוד מבחינתה כשהיא במקום התשיעי ורחוקה מאוד ממאבקי הישרדות. מנואל גולדה השווה עבורה בנגיחה בדקה ה-41. שער של סרג' גנאברי נפסל בדקה ה-51 בשל נבדל, אך לירוני סאנה השיב את האלופה ליתרון עם שער דקה ה-53 מבישול של תומאס מולר. כריסטיאן גונתר הציל נקודה עבור פרייבורג עם שער שוויון בדקה ה-81, ושתי הקבוצות מחלקות את הנקודות. לבנדובסקי יקווה לשבור את שיאו של מולר במחזור הנעילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם אנדרה סילבה. GettyImages
אלה שלוש נקודות שהם חייבים להשיג. שחקני פרנקפורט/GettyImages

שאלקה - איינטרכט פרנקפורט 3:4

הנשרים שהשיגו 4 נקודות בלבד מ-12 אפשריות קיוו לחזור למסלול הניצחונות מול נועלת הטבלה, שכבר ירדה לבונדסליגה השנייה, אך נחלו הפסד במשחק מטורף רב שערים שכלל שני מהפכים ודרמה גדולה. קלאס יאן הונטלאר הוותיק העלה את שאלקה ליתרון בדקה ה-15 לאחר שהחמיץ פנדל אך שלח את הריבאונד פנימה. אנדרה סילבה השווה עבור פרנקפורט בדקה ה-29 ואוביט אנדיקה קבע מהפך בדקה ה-51. גמור? לא מבחינת שאלקה, שהגיבה בבליץ נהדר וכבשה שלושה שערים תוך 12 דקות מבית היוצר של בלנדי אידריסי (52), פלוריאן פליק (60) ומאת'יו הופ (64). אנדרה סילבה השלים צמד והחזיר את האורחת למשחק בדקה ה-72, אך פרנקפורט לא הצליחה לעשות מעבר ועשויה לראות את וולפסבורג ודורטמונד מגדילות ממנה את הפער בטבלה כשישלימו את משחקן מחר.

משחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד - הופנהיים 1:1
לבילפלד: אנדראס פוגסלאמר (23). להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (5).

אוגסבורג - ורדר ברמן 0:2
לאוגסבורג: ראני חדירה (57), דניאל קליגיורי (89), רובן ורגאס הורחק (13)

בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט 2:1
לגלדבאך: לארס שטינדל (45). לשטוטגרט: ווטארו אנדו (72), סאסה קלאידזיץ' (77)

באייר לברקוזן - אוניון ברלין 1:1
ללברקוזן: פלוריאן וירץ (27). לאוניון: ג'ואל פויאנפאלו (72)

הרטה ברלין - פ.צ. קלן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully