וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלייז'ה בריאנט עובר רשמית למילווקי: "שמחים שפיתחנו שחקן נוסף ל-NBA"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 17:27

מכבי תל אביב הודיעה על עזיבתו של הגארד האמריקאי שהתרגש: "זו לא היתה החלטה קלה, זה החלום שלי במשך כל הקריירה". ספרופולוס: "מאחלים לו בהצלחה"

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים נפרדים. בריאנט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על עזיבתו של אלייז'ה בריאנט למילווקי באקס. "קודם כל אני מודה למכבי, אני אסיר תודה על כך שאני נמצא בסיטואציה הזו. אלמלא מכבי לא הייתי נמצא בעמדה הזאת", אמר השחקן. "הם הימרו עליי, הביאו אותי מאילת והאמינו בי - המאמן, ההנהלה, כולם. אז אני מאוד אסיר תודה ומוכן להתחיל לעבוד. זו נקודת ההתחלה בשבילי, אני מתרגש.

"אני יודע שזו לא הייתה החלטה קלה לתת לי לעזוב. יש לנו עוד שני תארים מאוד חשובים להתחרות עליהם העונה. זה היה החלום שלי במשך כל הקריירה וכל החיים - לשחק ב-NBA זה פחות או יותר החלום של כל ילד. אז אני מודה להנהלה ולאוהדים שאפשרו לזה להתגשם".

"מצד אחד יחסר לנו שחקן חשוב, אבל מצד שני אנחנו שמחים שאלייז'ה מקבל סיכוי לשחק ב-NBA. אנחנו שמחים כקבוצה שפיתחנו שחקן נוסף כך שיהיה מוכן לשחק ב-NBA", אמר המאמן יאניס ספרופולוס. "כולנו במכבי מאחלים לו הצלחה ושיגשים את חלומו, כי אנחנו יודעים כמה הוא רצה ללכת ואנחנו רוצים לעזור לו להגשים את חלום ילדותו. בהצלחה לאלייז'ה. נעקוב אחריו, אנחנו שמחים עבורו והכל יילך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully