וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: רפאל נדאל עלה לרבע הגמר אחרי מותחן גדול, גם נובאק דג'וקוביץ' שם

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 21:19

הספרדי ביצע קאמבק גדול בדרך ל-6:4, 3:6, 6:7 (3) על שפובאלוב אחרי שלוש שעות וחצי. המדורג ראשון דרס את אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה 2:6, 1:6 ויפגוש את ציציפאס

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
קלי קלות. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' העפיל היום (חמישי) לרבע הגמר ברומא, כשניצח את אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה 2:6, 1:6, ובכך שמר על מאזן מושלם של 15 מ-15 בשלב שמינית הגמר הגמר של טורניר החימרי באיטליה. הסרבי אמנם איבד את משחקון ההגשה הראשון שלו, אך מאותו רגע ואילך לקח בעלות מוחלטת על המשחק וסגר עניין בקלילות. "שיחקתי היטב", אמר. "ביצעתי קצת שגיאות בהתחלה אבל מיד שברתי בחזרה והראיתי יציבות. שיחקתי טוב, לפחות 20-30 אחוז יותר טוב מאשר בשמינית הגמר, אני בדרך הנכונה ומקווה שמחר איראה אפילו טוב יותר".

בחצי הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את סטפנוס ציציפאס, לו הפסיד פעמיים בעבר, לאחר שהיווני ניצח את מתאו ברטיני המקומי 6:7 (3), 2:6. "אצטרך להיות בשיאי כדי לנצח אותו", אמר הסרבי לקראת השלב הבא.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
איזו דרמה. נדאל/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
זה הלך קשה מאוד. זברב/רויטרס

הדרמה של היום היתה שייכת לרפאל נדאל, שעלה לשמונת האחרונים אחרי מותחן שנמשך כמעט שלוש שעות וחצי ובסיומו ניצח את דניס שפובאלוב 6:3, 4:6, 6:7 (3). הפתיחה היתה כל כולה של הקנדי המוכשר, שניצח את המערכה הראשונה והוביל 0:3 בשנייה, אך השור ממאיורקה לא אמר נואש וביצע קאמבק טיפוסי שכלל, בין היתר, הצלה של שתי נקודות משחק עמוק בתוך הסט השלישי.

סשה זברב, המדורג שישי בעולם שהגיע אל הטורניר אחרי שזכה בתואר במדריד, היה צריך לעבוד קשה מאוד ולחזור מפיגור מול קיי נישיקורי בדרך לרבע הגמר. הגרמני נקלע לפיגור 6:4 ו-3:1, אבל הצליח בכל זאת לזכות במערכה השנייה עם שתי שבירות. במערכה השלישית הוא שוב נקלע לפיגור, הפעם 4:1, אבל שוב שבר פעמיים בדרך לניצחון 6:4, 3:6, 4:6.

שחקן נוסף שהעפיל לשלב הבא הוא ריילי אופלקה האמריקאי, שניצח את אסלן קראצב 6:7 (4), 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully