וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מסבירים: "אם יירגע, הזרים ישובו. אם לא, לא יהיה כדורגל"

13.5.2021 / 10:52

באלופה שלמים עם ההחלטה לאפשר לפשיץ', הרננדס, בלקמן, ניקוליץ', סבוריט וז'ראלדש לעזוב את ישראל ארבעה ימים לפני חצי גמר הגביע. ניקוליץ' בריאיון בסרביה: "כל הבית שלי רועד, החלונות עומדים להיתלש"

אלכסנדר פשיץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"אין שום טעם להחזיק אנשים שמבקשים לצאת ולהירגע במדינות שלהם". אלכסנדר פשיץ'/אריאל שלום

במכבי תל אביב שלמים לגמרי עם הצעד האנושי שעשו לשחרר שישה שחקנים לטוס לבתיהם ולהתאוורר מכל מה שקורה בישראל. אנריק סבוריט ואנדרה ז'ראלדש ביקשו לטוס עם המשפחות שלהם שנמצאות כאן כדי להחזיר אותן הביתה ולשוב לישראל. אלכסנדר פשיץ', לואיס הרננדס, ניק בלקמן ואורוש ניקוליץ' ביקשו כמה ימים כדי להירגע מהמצב.

במכבי תל אביב ינסו בינתיים לחזור לשגרה ולהתאמן במתקן האימונים של מכבי נתניה ובכל מקרה אמרו: "לא מדובר בשחרור של השחקנים והם לא גמרו את העונה. אין שום טעם להחזיק אנשים שמבקשים לצאת ולהירגע במדינות שלהם. אם המצב יירגע ותהיה הפסקת אש בקרוב, הם ישובו ואם המצב יימשך, גם ככה לא יהיה כאן כדורגל". כזכור, משחק חצי גמר הגביע הועבר ליום שני בבלומפילד ובשלב הזה הוא עדיין מתוכנן להיות עם קהל.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אי אפשר לישון". אורוש ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

בינתיים ניקוליץ' התראיין בסרביה, ובכתבה שכותרתה "הווידוי הנוראי של השחקן הסרבי שמשחק בישראל" צוטט ניקוליץ' כאומר: "טילים נופלים קילומטר מהבית שלי. אחד נופל, ואז עוד אחד נופל, ואז טיל שלישי, הראשון בחצות, ואחר כך ב-4 וב-5 בבוקר, הכל חוזר על עצמו. זה משוגע! יש בסיס צבאי של חיל האוויר באזור שלי, כך שכשישראל מגיבה, כל הבית שלי רועד, כאילו הדלתות והחלונות עומדים להיתלש".

"אי אפשר לישון", המשיך ניקוליץ'. "הדירה שלי בקומה ה-37, ואני רואה את כל תל אביב, שריפות ברחובות, בפארק... זה לא רחוק מאיפה שכל הזרים של מכבי מתגוררים... אני בקשר עם כולם, גם עם פשיץ'. אני חושש לארוסתי אנג'לה שהגיעה לפה במיוחד לפני חודש, אתמול התחלתי לחפש כרטיסי טיסה כדי לטוס מכאן לסרביה, אבל בנסיבות האלה יש חשש ששדה התעופה ייסגר ואי אפשר יהיה לטוס, והשדה יהיה בשליטת הצבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully