וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אמבפה יעבור הקיץ? סאנצ'ו? הולאנד? לא רואה את זה קורה, יהיה שוק מוזר"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 11:03

מאמן ליברפול טוען שקבוצתו לא מתכננת להשקיע הקיץ, מעריך שגם הגדולות ייתקלו בקשיים ולא ישלימו עסקאות ענק, ומאמין: חזרתם של הפצועים תהיה "הרכש הגדול" לאדומים

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מכה כלכלית, לא רק לליברפול. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ טוען שליברפול לא מתכננת רכישות גדולות במהלך חלון ההעברות בקיץ הקרוב, למרות העונה המאכזבת מאוד של הקבוצה ממרסיסייד, ולטענת המאמן הגרמני, ספק גדול אם בכלל יהיו העברות ענק באירופה בקיץ, על אף המרדף אחר שחקנים כמו קיליאן אמבפה, ארלינג הולאנד וג'יידון סאנצ'ו.

קלופ טוען שהמכה הכלכלית שספג הכדורגל עדיין משפיעה חזק על הקבוצות, בעיקר הגדולות, שנפגעו קשה מהעובדה שברוב אירופה המשחק עדיין משוחק ללא קהל באצטדיונים ריקים בגלל הקורונה. כמו כן, ליברפול עצמה צפויה לספוג מכה אם לא תפעיל לליגת האלופות, על אף שהפרשנים מעריכים שהסגל שלה זקוק לשינוי וריענון. "אי אפשר לתכנן מה בדיוק יקרה", אמר קלופ על השוק, "תלוי מה יקרה, אם שחקן כלשהו יבקש לעזוב ונצטרך למכור, לא יודע.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד עם ג'יידון סאנצ'ו. רויטרס
למי יש כסף? סאנצ'ו והלאנד/רויטרס

"לא לשחק בליגת האלופות לא יוסיף כמובן, אבל זאת לא הבעיה הכי גדולה שלנו. השוק יהיה מוזר מאוד. אני שמע על מעברים גדולים בכסף גדול... האם קיליאן אמבפה יעבור? הולאנד? סאנצ'ו? אני לא רואה את זה קורה הרבה בקיץ הקרוב, כי עולם הכדורגל עדיין לא באותו מקום שבו היה בעבר. המצב טוב יותר היום מאשר שציפיתי שיהיה לפני שנה, כשכולם סבלו. נראה מה יהיה, אבל בוודאות לא לא תהיה תנועה מוקדמת בשוק". מבחינת קלופ, חזרתם של שחקנים כמו ואן דייק, מאטיפ, גומס והנדרסון היא "כמו רכש חדש עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully