וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות קטעו וביטלו את אימון הפועל באר שבע, מרסלו מלי ביקש להיעדר

13.5.2021 / 18:37

אנשי המועדון נכנסו לממ"ד במתקן, ולאחר מכן פתחו באימון ששוב הופסק. רק השחקנים שמתגוררים בעיר לוקחים חלק, הקשר קיבל אישור לא להשתתף

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע החליטה לקיים את האימון הערב (חמישי), אחרי יומיים שלא התאמנו - אולם אך ורק בהשתתפות השחקנים שמתגוררים בבאר שבע. בקבוצה לא התאמנו ביומיים האחרונים מאז החלה ההסלמה והיום כאמור קיוו לחזור לשגרה. זה לא היה פשוט: הקבוצה התכוונה לצאת לאימון שהיה מתוכנן להיפתח בשעה 18.00 וממש באותה שעה הופעלו אזעקות בעיר, והשחקנים נאלצו להיכנס לממ"ד במתקן האימונים. לאחר מספר דקות של שקט יצאו לדשא, אך מטח שני תוך חצי שעה שוב שלח אותם לממ"ד. במועדון החליטו שלא לחדש את האימון.

השחקנים שהיו אמורים לקיים אימון לשחקני הקבוצה שמתגוררים באיזור המרכז כולל אוהד לויטה, שון גולדברג ורותם חטואל, לא יתאמנו בסופו של דבר בעקבות מטח שנורה לעבר גוש דן. האימון אמור היה להיערך במגרש של הפועל אזור.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע עם שון גולדברג, חאתם עבד אלחמיד, סינטאיהו סלליך. דני מרון
חוזרים לשגרה, בערך. שחקני באר שבע/דני מרון

במקביל, מרסלו מלי ביקש לא להגיע לאימון הערב בטענה שחברתו חוששת להיות לבד בבית בבאר שבע. הנהלת הקבוצה קיבלה זאת ואישרה לו להיעדר. מוקדם יותר הבוקר התראיין מלי לתקשורת הארגנטינאית וסיפק הצצה למצוקה הגדולה שלו (ובוודאי של כדורגלנים זרים נוספים) בצל ההסלמה בין ישראל לארגוני הטרור ברצועת עזה.

"אני מאוד קרוב למקום בו קורים הדברים", סיפר מלי, "כשעברתי להפועל באר שבע והראו לי דירות, הסבירו לי שבמקרה של פגיעת טילים, הממ"ד מציל חיים. ביליתי שם את הלילה, פשוט הכנסתי לשם מזרונים ומים ובקושי ישנתי - אולי שעתיים. אתה בתוך הבונקר ומבחוץ שומע פיצוצים".

ב-infobae סיפרו שבריאיון מלי סיפר בקול שבור: "לא דמיינתי שאחיה במצב כזה. ירו על ישראל יותר מ-1,000 טילים. חשבנו למצוא טיסה ולעזוב, אבל חלק מהטילים נפלו ליד שדה התעופה. הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להתאמן ולשחק עכשיו. בגלל הקורונה, עברו 10 חודשים מאז שפגשתי את ההורים שלי והקשר היחיד שלי איתם הוא דרך מסך".

הקשר סיכם: "המשפחה שלי מתחננת שאעזוב את ישראל. כולם פה מחוסנים ועד לפני ארבעה ימים חיינו חיים שקטים ונורמליים. עכשיו המצב פשוט נורא. אני מרגיש שאני צריך ללכת הביתה ולחבק את המשפחה שלי".

עוד בוואלה!

נפילה זוהתה בחניה של אצטדיון טרנר, הפועל באר שבע ביטלה את האימון

לכתבה המלאה
מרסלו מלי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מציאות קשה. מלי/דני מרון

גם קרלוס צ'קאנה, שמתגורר בישראל כבר שנים ארוכות ביחד עם משפחתו, התראיין בתקשורת במולדתו. צ'קאנה סיפר: "האמת היא שחווינו רגעים מפחידים כי ירו הרבה מאוד טילים והיינו צריכים לברוח למקלט. מרבית הלחימה נעשית בגבול עם רצועת עזה, אבל בימים האחרונים נורו טילים לתל אביב והמרכז והתרחבה טבעת האנשים שנמצאים בסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully