וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה שתפתח בחקירה נגד ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס בשל מעורבותן בסופר ליג

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 14:41

בארגון הכריזו שייבדקו לעומק את מעורבותן של שלוש האימפריות בפרויקט הסופר ליג שבסופו של דבר לא יצא לפועל

אופ"א הודיעה היום (רביעי) רשמית שתפתח בחקירה נגד ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס, שהודיעו שלא יזנחו את פרויקט הסופר ליג זאת בניגוד לשאר הקבוצות שכבר נטשו את הפרויקט. בהודעה הרשמית שהוציאו בארגון נכתב שחקירה בנושא כבר החלה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
גם ברצלונה תיחקר. מסי/רויטרס

לפני מספר ימים שלוש הקבוצות הוציאו הודעה בנושא, בה הכריזו כי בלתי ברירה גם הן עוזבות את הסופר ליג, לפחות באופן זמני: "המועדונים המייסדים של הליגה החדשה סובלים מלחצים, איומים ותקיפות מצד שלישי, על מנת שינטשו את הפרויקט, ולכן מתנערים מזכותם וחובתם לספק דיאלוג בונה", נכתב בהודעה. "הדבר לא מקובל כלל בטח כשבתי הדין כבר פסקו לטובת הסופר ליג, והורו על פיפ"א ואופ"א שלא להפריע ליוזמה".

בהודעה הרשמית ציינו שלוש האימפריות את הסיבות שהובילו להקמת הליגה החדשה, כמו רצון להקים ליגה אטרקטיבית, להוביל ליציבות הענף ואף לקדם כדורגל נשים.

"צר לנו שחברינו המייסדים לא שמרו על עקביות", כתבו ברצלונה, ריאל ויובנטוס על הקבוצות האנגליות, אינטר, מילאן ואתלטיקו מדריד שפרשו מהיוזמה. "עם זאת, עלינו לפעול באופן אחראי למען אוהדינו, אנחנו מחויבים לכך ונמשיך לחפש אחר פתרונות בנושא שיהיו מקובלים על אופ"א ופיפ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully