וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מתכוון לשחק מול זוולה, אשתו וילדיו צפויים להיות נוכחים באצטדיון

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 16:39

חרף השוד האלים, כוכב פ.ס.וו העמיד את עצמו לרשות רוג'ר שמידט ביום חמישי (15:30, ספורט4) ומתכנן לשחק גם ביום ראשון הבא. המאמן: "בהתחשב בנסיבות, נראה שהם די בסדר"

מרשל חוצ'יי מומחה אבטחה הולנדי בריאיון על השוד בבית משפחת זהבי/מורן זליקוביץ'

ערן זהבי מתכוון לשחק מחר (חמישי, 15:30, ספורט 4) במדי פ.ס.וו אינדהובן מול זוולה במשחק שיקבע רבות בנוגע לכרטיס למוקדמות ליגת האלופות אותו רוצה להשיג קבוצתו של הישראלי להשיג מהמקום השני בטבלה. אחרי השוד האלים שחוותה משפחתו של זהבי ביום ראשון, חזר החלוץ הישראלי לאימונים והוא רוצה לשחק מחר וגם ביום ראשון מול אוטרכט כדי לסייע לפ.ס.וו להבטיח את הסגנות.

שי זהבי וילדיו של החלוץ צפויים להיות נוכחים במשחק מחר באיינדהובן, שגם ייערך בצהריים בשעה נוחה להגעה. בכל אופן ביתו של זהבי מאובטח כבר יומיים בצורה מלאה על ידי כוח אבטחה שנשכר למשימה והמשפחה מרגישה בטוחה יותר כעת. לכוכב יש כרטיסי טיסה חזרה לישראל ליום שני הקרוב והוא לא מתכוון להקדים את שובו לישראל למרות הטראומה שחווה ביחד עם משפחתו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, דיבר מאמן פ.ס.וו איינדהובן, רוג'ר שמידט, בין היתר גם על השוד האלים שעבר על זהבי. "בהתחשב בנסיבות, ערן ומשפחתו די בסדר", אמר שמידט. "זו סיטואציה לא פשוטה בכלל עבורם, ומזל שאף אחד לא נפגע".

"זהבי שב לאימונים מיד לאחר האירוע", הוסיף המאמן. "לא רק שהוא שב לאימונים, הוא אף התאמן היטב. מדי יום אנחנו בוחנים את מצבו ואת מצב משפחתו. כשהתקשרתי אליו ביום שני, הוא אמר שהוא רק רוצה לחזור לאימונים. הוא מוכן למשחק מול זוולה מחר, אבל אבין לחלוטין אם הוא לא ירגיש מוכן". גם העיתונאי ההולנדי ריק אלפרינק טוען שזהבי מוכן לשחק, ושהוא אף יהיה בסגל.

ערן זהבי ליד ביתו באמסטרדם עם שוטר. INTER VISUAL STUDIO, אתר רשמי
סיטואציה לא פשוטה. זהבי/אתר רשמי, INTER VISUAL STUDIO

היום פרסמו בהולנד שהמשטרה קיבלה ארבע פניות אחרי שפרסמה את תיאור החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully