וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס והווריירס מוצאים אקס פקטורים: "אנחנו מתחברים בעיתוי המושלם"

הוובוס של הורטון טאקר ומתיוז עודדו את הלייקרס, ההתעלות של וויגינס ופול נתנו סיבה לאופטימיות לגולדן סטייט: לקראת מפגש הענקים הפוטנציאלי, מי פחות תלויה בכוכבים?

לוס אנג'לס לייקרס וגולדן סטייט ווריירס התנסו הלילה (בין שלישי לרביעי) במצבים דומים: הקבוצה מ-LA שוב חסרה את לברון ג'יימס הפצוע, הקבוצה מסן פרנסיסקו סבלה מיום פושר יחסית של סטף קרי, וכדי לנצח במשחקים החשובים שלהן, הן היו צריכות למצוא שחקנים אחרים שיתעלו.

למזלם, הם מצאו כמה כאלה: הלייקרס נהנו מיכולת טובה וממהלכי קלאץ' של טיילן הורטון טאקר ו-ווסלי מתיוז (שקלע את הסל שכפה הארכה) בניצחון 99:101 על הניקס, והווריירס קיבלו משחק מצוין מאנדרו וויגינס (38 נקודות) ומג'ורדן פול (20, כולל שלשה מכרעת) בניצחון 116:122 על פיניקס.

"יש לו ביצים גדולות, והוא הראה את זה היום", אמר מאמן הלייקרס פרנק ווגל על הורטון טאקר, שקלע את שלשת הניצחון לזכות הלייקרס כשנותרו 20 שניות לסיום ההארכה, וכיפר על שני איבודים רצופים להם גרם לפני כן. להורטון טאקר היה משחק הפכפך: הוא סיים עם 13 נקודות (7 מהן בהארכה), 10 אסיסטים, 5 ריבאונדים וגם 7 איבודים, כשהוא מתפקד בחלק מהזמן כרכז, בהיעדרם של לברון ג'יימס ודניס שרודר.

"היה לו משחק אופייני לשחקן צעיר, עם מהלכים טובים ורעים. אבל הוא כל הזמן שמר על קור רוח, וזה מעודד מאוד. אנחנו יודעים שנוכל להסתמך עליו גם בשלבים מאוחרים יותר", הוסיף ווגל, ואנתוני דייויס אמר: "לילד יש הרבה ביטחון, ולב גדול".

מבחינתו של הורטון טאקר, למשחק הלילה הייתה משמעות נוספת: הוא התמודד במהלכו מול דרק רוז, אותו העריץ כששיחק במדי הבולס, הקבוצה אותה הוא אוהד מילדות. "הגשמתי חלום", אמר הורטון טאקר.

לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס ווסלי מתיוז. רויטרס
יש על מי לסמוך. לברון עם ווסלי מתיוז/רויטרס

גולדן סטייט, מצידה, הבטיחה סופית מקום בפליי אין ומחכה לראות מי תהיה היריבה שלה. לפי שעה, מפגש עם הלייקרס ולברון ג'יימס נראה כמו התרחיש הסביר ביותר, אולם גם פורטלנד ודאלאס עשויים להזדמן לסטף קרי וחבריו.

כך או כך, הניצחונות ביומיים האחרונים על יוטה ופיניקס, שתי הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה, הוכיחו שהווריירס מוכנים לכל משימה ולכל אתגר.

קרי סבל מיום חלש יחסית עם 20 נקודות כולל 11 מ-11 בלבד מחוץ לקשת, אבל אנדרו וויגינס, ג'ורדן פול ודריימונד גרין עם טריפל דאבל של 11 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, המחישו את העומק והכלים שיש לווריירס גם במשחק פחות טוב של הכוכב הגדול.

"זה היה אדיר, הרבה שחקנים התעלו על עצמם", אמר גרין. "לנצח משחק כזה במשחק כזה של סטף - זה מראה כמה התבגרנו בתור קבוצה. חשוב שננצח את שני המשחקים הבאים שלנו, כדי שנגיע לפליי אין בראש מורם".

שחקני גולדן סטייט ווריירס אנדרו וויגינס, ג'ורדן פול, דריימונד גרין חוגגים. Jeff Chiu, AP
יש על מי לסמוך 2. וויגינס, פול וגרין חוגגים/AP, Jeff Chiu

קרי קיבל טיפול מיוחד מההגנה של פיניקס, ששלחה אליו שמירות כפולות וניסתה להוציא את הכדור מהידיים שלו בכל מחיר. היא שילמה על כך מחיר כשוויגינס ופול התחממו, ולדריימונד גרין נפתחו עוד אופציות מסירה בהתקפה. "הם ניסו לטמון לסטף מלכודות כל המשחק ואיבדנו שלושה כדורים בלבד. זה נהדר. ראו שסטף בוטח בחברים שלו לקבוצה שיעשו מהלכים. הם היו פשוט טובים היום", אמר גרין.

אנדרו וויגינס טען ש"אנחנו קבוצה שונה לחלוטין בהשוואה לתחילת העונה. אני מרגיש שאנחנו הולכים ומשתפרים, שאנחנו מתחברים בעיתוי המושלם".

גרין שיבח את וויגינס ואמר: "הוא נענה לאתגר - גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית. הוא קלע מכל מצב הלילה, והוא ממשיך להשתפר. כיף לראות את זה, כי מדובר בבחור שהרבה אנשים כבר מחקו אותו ואמרו עליו, 'הוא אולי יכול לקלוע 20 נקודות מדי פעם, אבל זה הכל'. אז זהו, שלא. הוא מתעלה כמעט מדי משחק, והיום הוא סחב אותנו על הכתפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully