וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי חיפה הציעו לאשדוד להתאמן אצלן, בקבוצה מתקשים לחזור לשגרה

12.5.2021 / 13:47

הקבוצה מעיר הנמל המופגזת ממשיכה לשבות, למרות הניסיונות של רן בן שמעון לחזור לשגרה. המשחק מול באר שבע צפוי להידחות שוב

ביום שאחרי ביטול המשחק מול הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד עשויה גם היום (רביעי) להמשיך ולהיות מושבתת. בקבוצה תכננו הבוקר לחזור ולהתאמן, אבל האזעקות והנפילות בעיר אמש ועמוק אל תוך הלילה, הביאו לכך שהקבוצה הודיעה לשחקנים שבשלב זה הם לא חוזרים להתאמן, למרות שיש רצון מאוד גדול מצד רן בן שמעון לחזור לשגרה.

ננאד צבטקוביץ' ומוסא בגאיוקו לקחו קשה מאוד את הטילים והאזעקות ושוחחו עם בן שמעון בלילה כשהם במצב רוח ירוד ביותר. באשדוד החליטו בשל כך להיענות להצעת מכבי חיפה, שהציעה לקבוצה להתאמן במגרש האימונים קצף, והוציאו את השניים ביחד עם קמהאני מונטארי וזקאריה מוגיס לבית מלון בחיפה ואימונים במתקן ביחד עם מאמן הכושר אהוד בן שושן. כזכור ביום שני מתוכננות הקבוצות להיפגש בליגה בסמי עופר. בשלב הזה אין באשדוד כוונה להוציא את כל הקבוצה צפונה מכיוון שרבים במועדון הם בעלי משפחות ולא רוצים להשאיר אותן באשדוד ולנסוע לחיפה לכמה ימים. טימותי אוואני ובאיו פאהד פצועים, סיימו את העונה וביקשו להישאר בדירה אותה הם חולקים יחד.

שחקני מ.ס. אשדוד. דני מרון
מתקשים לחזור לשגרה. שחקני אשדוד/דני מרון

מי שעוד פנתה הבוקר למ.ס. אשדוד זו מכבי תל אביב, שהציעה לה את המתקן בקרית שלום כדי להתאמן. באשדוד הבהירו שיהיה להם קשה לצאת כרגע מהעיר ולהגיע לתל אביב, ולכן עדיין לא ברור מתי תתחדש הפעילות. כזכור, המנהלת עוד צריכה לקבוע מתי יתקיים המשחק מול הפועל באר שבע. תחילה חשבו במנהלת לקיים את המשחק מחר, אולם לאור המצב קרוב לוודאי שהמשחק ייערך ביום אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully