וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז חדשנות עולמי לטכנולוגיות ספורט הוקם באצטדיון בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 23:05

לאחר שזכו ב"קול קורא" שפרסמה עיריית פ"ת והחברה לפיתוח פ"ת, נחנך מרכז עולמי לחדשנות טכנולוגית בספורט באצטדיון שלמה ביטוח על ידי HYPE Sports Innovation, המנהלת קהילה של 40,000 חברים, מועדונים ומותגי על גלובליים המקדמים חדשנות בספורט

מרכז חדשנות בפתח תקווה. יחצ,
חונכים את המרכז לחדשנות ספורט באצטדיון שלמה ביטוח/יחצ

עשרות מוזמנים בכירים מהארץ ומהעולם (בזום) דוגמת ג'י-לורן אפשטיין - מנהל השיווק הגלובלי של UEFA ורוד ננר, סגן נשיא מועדון הפוטבול וושינגטון, השתתפו היום לפנות ערב (ג', כ"ט אייר, 11/5), בטקס חניכת המרכז העולמי לחדשנות טכנולוגית בספורט באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת.

Sports Innovation HYPE הינה חברה ישראלית אשר הקימה את מרכז החדשנות ותפעיל אותו, מנהלת במקביל את רשת המאיצים הגדולה בעולם בתחום החדשנות בספורט, ומאגדת בתוכה מאות מותגים, מועדונים, מומחים ומשקיעים - כולם פועלים במטרה משותפת לפתור את האתגרים האמיתיים של התעשייה ולהניב תשואות לכל השותפים והמשקיעים.

הייפ החליטה להקים דווקא בישראל מרכז חדשנות גלובלי ובחרה באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת כמקום מושבה שיהווה כר ניסויים לפיתוחים השונים שישנו את חווית הצפייה והצריכה של הספורט על ענפיו השונים, בשותפות עם קבוצות ונבחרות מהליגות הטובות בעולם, NFL, NBA, פיב"א, אופ"א, אדידס, פומה, ריבוק ועוד.

לטקס אחה"צ הגיעו גם טובי שמלצר מבעלי שלמה ביטוח - נותנת החסות לאצטדיון, לירון גולדנברג מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת, בעלי ומנכ"ל HYPE אמיר רווה וצוות HYPE, מנכ"ל הפועל פ"ת אבי יחיאל, רועי הסינג מנכ"ל המכביה, רפי סויד מייסד ובעלי מוקד אמון, ד"ר מיקי הרלינג, סטרטאפיסטים ואורחים נוספים.

הייפ אצטדיון שלמה ביטוח. יחצ,
נסחפים להייפ/יחצ

רמי גרינברג, ראש עיריית פ"ת: "מרכז חדשנות לפיתוח הספורט הינו מיזם ייחודי שיקדם את הספורט בעיר באופן יוצא דופן כיאה לספורט במאה ה-21 ויהווה "בית לסטארט-אפים" בתחומי חדשנות טכנולוגית עסקית בתחומי הספורט בעיר. אני מאחל הצלחה לחברת HYPE Sports Innovation ואין לי ספק כי המרכז לחדשנות יהווה נדבך נוסף להפיכתה של פתח תקוה לעיר המטרופולין הגדולה והמשמעותית ביותר שמובילה גם בתחומי החדשנות, הפיתוח והספורט".

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת: "אצטדיון שלמה ביטוח מהווה אבן שואבת לפעילות בילוי, פנאי וספורט. שיתוף הפעולה שלנו עם Hype יוביל לפיתוח וקידום יוזמות חדשנות טכנולוגיות בענפי הספורט השונים. המרכז החדש יהווה פלטפורמה להרחבת הפעילות היזמית בעיר וייצוא טכנולוגיות ופיתוחים מפתח תקווה לעולם כולו".

אמיר רווה, בעלי HYPE: " אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית פתח תקוה והחלפ"ת סביב פעילות שמבחינתו מייצגת החלטה אסטרטגית להקמת מרכז חדשנות אשר יהפוך את ישראל למרכז פיתוח מוביל בתחום טכנולוגיות הספורט. במרכז החדש תוקם גם מעבדה אשר תאפשר לחברות נבחרות לפתח ולבחון בתנאי אמת את הטכנולוגיות שלהן בשיתוף עם מותגים ושותפים בינלאומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully