וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בשל מטח הטילים - המשחק בין רעננה לבין קרית מוצקין הופסק

משחק הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית הופסק ולא חודש בעקבות ירי טילים לאזור. גם המשחק בין הוד השרון לבין רמת השרון הופסק, אך חודש והגיע לסיומו

שחקני מכבי רעננה ומכבי קרית מוצקין בעת הישמע האזעקה/איגוד הכדורסל

משחקי רבע גמר הפלייאוף שוחקו הערב (שלישי) בצל מתקפת הטילים של חמאס על איזור הדרום, המרכז, השפלה והשרון במדינת ישראל. בשל האזעקות שנשמעו הופסקו שלושה משחקים בזמן ששוחקו: המשחק בין הוד השרון לרמת השרון הופסק פעמיים, אך בקרב שתי הקבוצות הוחלט להמשיך את המשחק, שהסתיים בניצחון דרמטי של המארחת. המשחק בין רעננה לבין קרית מוצקין הופסק במצב של 60:84 לקבוצה מהשרון, באמצע הרבע הרביעי - והמשחק לא חודש.

שחקני מכבי קרית מוצקין תופסים מחסה בזמן האזעקה. ניב זהבי, אתר רשמי
מחזה סוריאליסטי/אתר רשמי, ניב זהבי

מכבי רעננה - מכבי קרית מוצקין (המשחק הופסק)

במהלך הרבע הרביעי נשמעו אזעקות בשל שיגור מטח הטילים מעזה, ובמחזה סוריאליסטי שהפך מוכר יותר ויותר עם השנים, נראו שחקני הקבוצות נשכבים על הפרקט כשם מכסים את ראשם, בעוד אחרים רצו לאיזור חדר ההלבשה, בחיפושם אחר מחסה. טרם הופסק המשחק הייתה התוצאה 60:84 למכבי רעננה. אנשי שתי הקבוצות החליטו שלא לחדש את המשחק. כך או כך, בשל הניצחון של הוד השרון, נקבע כי קרית מוצקין ירדה לליגה הארצית.

עוד משחק בפלייאוף התחתון:

מכבי הוד השרון - א.ס. רמת השרון 81:82

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי רעננה בכדורסל תופסים מחסה בזמן האזעקה. הראל שורצברג, אתר רשמי
דרמה ברעננה/אתר רשמי, הראל שורצברג

פלייאוף עליון

הפועל גליל עליון - הפועל חבל מודיעין 75:84

לאחר שהתקשתה במשך כל המחצית השנייה וגם בתחילת הרבע השלישי, הצליחה הקבוצה של ברק פלג להשתחרר בדרך לניצחון ביתי נוסף ול-1:2 בסדרת רבע הגמר. קנדל אנתוני (17) ואלון ספיר (15) הצטיינו אצל המארחת, בעוד 28 נקודות של סטורם וורן בצד השני לא עזרו לחבל מודיעין, שנעצרת ברבע הגמר.

אליצור קרית אתא - אליצור נתניה 85:84

במשחק שהלך צמוד עד הסוף הצליחה הקבוצה מהשרון להשיג ניצחון חוץ חשוב ודרמטי. נשלח עמית ראובן לקו ועמד בלחץ מקו העונשין, למרות ניסיון קאמבק מאוחר של המארחת שצימקה מ-81:70 ל-81:78 בלבד. הקריה קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק אך מרליין ויל החטיא על הבאזר ונתניה עולה לחצי הגמר בצורה דרמטית מאין כמוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully