וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:7 ענק למילאן, כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-100 שערים ביובנטוס

הסטטוס-קוו בצמרת נשמר: שלושער לרביץ' תוך 12 דקות מול טורינו, גם דיבאלה הגיע ל-100 שערים ב-1:3 של יובה על ססואולו, אטאלנטה שוב שנייה אחרי 0:2 על בנבנטו, 1:3 לאינטר על רומא

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ממשיך לעשות היסטוריה. רונאלדו/רויטרס

שמונה משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-36 בליגה האיטלקית, והסטטוס-קוו בצמרת נותר כשם שהיה. יובנטוס התאוששה מה-3:0 מול מילאן עם 1:3 חשוב על ססואולו, הרוסונרי עצמם התפוצצו עם 0:7 על טורינו, אינטר ניצחה 1:3 את רומא ואטאלנטה ששבה למקום השני ניצחה 0:2 את בנבנטו.

seperator

ססואולו - יובנטוס 3:1

יובה הצליחה להתאושש מה-3:0 המשפיל שחטפה ממילאן ושמרה על סיכוי להשתחל בחזרה לטופ 4 בסיום העונה, ובכך הגיע לסיומו המומנטום הנהדר של ססואולו (חמישה ניצחונות בששת משחקיה הקודמים עד הערב). יממה לאחר שהודיע כי יעזוב בסיום העונה, פתח ג'יג'י בופון בין הקורות של הגברת הזקנה ובדקה ה-16 הפך, בגיל 43, לשוער המבוגר ביותר שמציל פנדל בסריה A, כשהציל את הבעיטה של דומניקו ברארדי. אדריאן ראביו העלה את האורחת ליתרון (28), ובדקה ה-45 הגיע כריסטיאנו רונאלדו לעוד ציון דרך היסטורי, כשהפך לשחקן הראשון אי פעם שכובש 100 שערים או יותר בשלוש קבוצות שונות (450 שערים בריאל מדריד, 118 שערים במנצ'סטר יונייטד, 100 שערים ביובנטוס). ג'אקומו רספדורי רק צימק (59), פאולו דיבאלה אמר את המילה האחרונה (66) והגיע גם הוא ל-100 שערים ביובה.

עוד בוואלה! ספורט

רב הנסתר על הגלוי: חודש ליורו 2020 - תמונת מצב ברחבי אירופה

לכתבה המלאה
שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
הכי קל שיש. מילאן חוגגת/רויטרס

טורינו - מילאן 7:0

הצגה שנייה ברציפות על חשבון נציגה מהעיר טורינו. הרוסונרי המשיכו במומנטום מההצגה מול יובנטוס ועשו צעד גורלי אל עבר מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אף שחסרו את זלאטן איברהימוביץ' שכבר לא ישוב העונה - אך לא נראה שזה הפריע להם. תיאו הרננדז (19, 62), פרנק קסי (26, בפנדל) וברהים דיאס (50) כבשו, ואז החל המופע של אנטה רביץ' שהצטרף עם שלושער מהיר (67, 72, 79) כדי להפוך את ההפסד לתבוסה ואז להשפלה עבור המארחת, שמצבה ממשיך להיות קשה בתחתית הצמודה. מילאן כבשה שבעה שערים במשחק אחד לראשונה מאז ה-1:7 על קרמונסה - בדיוק לפני 25 שנה.

רוסלן מלינובסקי שחקן אטאלנטה. רויטרס
שוב במקום השני. מלינובסקי/רויטרס

אטאלנטה - בנבנטו 0:2

הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני ניצלה את המומנטום המזעזע של קבוצת התחתית כדי לשוב למקום השני, ולהציב עצמה בעמדת זינוק מצוינת לקראת עונה נוספת בליגת האלופות. לואיס מוריאל (22) מריו פשאליץ' (67) כבשו.

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
האלופה לא עוצרת/רויטרס

אינטר - רומא 1:2

אף שכבר הבטיחו את האליפות, הנראזורי מסרבים לעצור בעונה הנפלאה שלהם, וכעת הם סופרים ניצחון רביעי רצוף, שלושה ימים לפני שיתארחו אצל יובנטוס. מרסלו ברוזוביץ' (11) ומתיאס וסינו (20) כבשו, הנריך מחיטריאן רק צימק (31) עבור הג'אלורוסי, שככל הנראה לא יצליחו להשיג את לאציו שבמקום השישי. רומלו לוקאקו חתם (90).

משחקים נוספים:

קליארי - פיורנטינה 0:0

בולוניה - גנואה 2:0
לגנואה: דוידה זפאקוסטה (13), ג'אנלוקה צ'מאקה (61)

לאציו - פארמה 0:0

סמפדוריה - ספציה 2:2
לסמפדוריה: ולריו ורה (32), קייטה באלדה (80), לספציה: טומאסו פובגה (15, 73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully