וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את סוסיאדד ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום השני

קראסקו כבש ראשון, אנחל קוראה הכפיל וסובלדיה רק צימק לאורחת. הקולצ'ונרוס זקוקים לשני ניצחונות כדי להבטיח אליפות. סביליה ניצחה 0:1 את ולנסיה

שחקן אתלטיקו מדריד יאניק קראסקו. רויטרס
כבש לאחר בישול של יורנטה. קראסקו/רויטרס

המחזור ה-36 בלה ליגה נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים. אתלטיקו מדריד ניצה 0:2 את ריאל סוסיאדד ופתחה פער של ארבע נקודות מברצלונה שבמקום השני, וחמש נקודות מריאל שתשחק מחר גרנאדה. סביליה ניצחה 0:1 את ולנסיה, סלטה ויגו את חטאפה ואתלטיק בילבאו הפסידה 1:0 אצל ווסקה.

שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה. רויטרס
כבש את השני של הקולצ'ונרוס. אנחל קוראה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 1:2

לאחר תקופה מעט מגומגמת, שכללה 11 נקודות מתוך 21 אפשריות, הצליחה המוליכה להישאר במקום הראשון והגיעה למחזור הערב כשהיא תלויה בעצמה בכל הקשר למאבק האליפות. השחקנים של דייגו סימאונה הבינו את חשיבות המשחק ועלו בצורה טובה לכר הדשא מול הבאסקים ולאחר חצי שעה של משחק צעדו כבר ביתרון 0:2. השער הראשון של המארחת הגיע בדקה ה-16 כשמרקוס יורנטה הקפיץ כדור נהדר ליאניק קראסקו שגלגל מקרוב את הראשון. 12 דקות לאחר מכן מצא לואיס סוארס את אנחל קוראה ברחבה, וזה שלח כדור מדויק לפינה וקבע 0:2.

לקראת סיום המחצית הראשונה וגם במחצית השנייה הצליחו שחקני סוסיאדד לרשום מספר מצבים טובים כדי לכבוש ולהלחיץ מעט את שחקני אתלטיקו, אך יאן אובלק הנהדר היה שם כדי להציל בצורה נהדרת בעיטה מסוכנת שלא אלכנסדר איסק מתוך הרחבה (30) ובדקה ה-67 שוב האינסטינקטים של הענק הסלובני עמדו לזכותו ולזכות קבוצתו כשהציל מקרוב בעיטה של פורטו. בדקה ה-83 הצליח איגור סובלדיה להסתנן ולדחוק מקרוב את השער המצמק של סוסיאדד, אך הבאסקים לא הצליחו לעשות מעבר. שני ניצחונות - זה מה שמפריד כעת בין אתלטיקו מדריד לבין האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהלך המשחק

  • דקה 16: גול! אתליקו מדריד עולה ל-0:1: מרקוס יורנטה הקפיץ כדור נהדר לעברו של יאניק קראסקו שהיה בתוך הרחבה, ומקרוב גלגל את הכדור פנימה בין רגליו של השוער.
  • דקה 28: גול! אתלטיקו מדריד עולה ל-0:2: לואיס סוארס מצא את אנחל קוראה שהכפיל עבור המארחת.
  • דקה 30: התקפה יפה של האורחת הסתיימה בבעיטה אדירה של אלכסנדר איסק מתוך הרחבה, ובהצלה לא פחות גדולה של אובלק שהדף באינסטינקט נהדר.
  • דקה 67: פורטו קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט בחוזקה כדור שחולץ בצורה נהדרת על ידי אובלק.
  • דקה 83: גול! סוסיאדד מצמקת ל-2:1: כדור קרן שעלה בחצי גובה לרחבה מצא את איגור סובלדיה לא מכוסה והוא דחק מקרוב את השער המצמק אל האורחת.
יוסף אן-נסירי שחקן סביליה. Fran Santiago, GettyImages
השער ה-18 שלו העונה. אן-נסרי/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ולנסיה 0:1

האנדלוסים הצליחו להתאושש מהשער המאוחר שספגו מול ריאל מדריד במחזור האחרון וחזרו לנצח את העטלפים, שרק מחכים שתיגמר העונה האומללה הזו שלהם. יוסוף אן-נסרי כבש את השער ה-18 שלו העונה ושער הניצחון בדקה ה-66 אחרי בישול של פרננדו וסידר לסביליה שלוש נקודות בעונה בה הם יכולים בהחלט להרגיש פספוס מהעובדה שלא רצו לאליפות.

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - חטאפה 0:1
לסלטה: נוליטו (24).

ווסקה - אתלטיק בילבאו 0:1
לווסקה: סנדרו ראמירס (61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully