וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד הכדורסל מחכים להנחיות מפיקוד העורף לגבי גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 17:38

עדיין לא ברור האם הגמר, שאמור להיערך בחמישי, בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב, יתקיים בחולון. באיגוד מסרבים לקיימו ללא קהל

אוהדי מכבי ראשון לציון במשחק מול הפועל אילת. דני מרון
באיגוד מתעקשים על קהל במשחק/דני מרון

באיגוד הכדורסל מחכים להנחיות פיקוד העורף כדי להחליט עד מחר בבוקר (רביעי) לכל המאוחר לגבי גמר הגביע ביום חמישי הקרוב בחולון. באיגוד קיבלו החלטה עקרונית לא לקיים את המשחק באולם אחר חוץ מאשר זה שבחולון וגם לא לשחק ללא קהל, גם אם יאלצו לדחות את משחק הגמר. לאיגוד הוצעו חלופות שונות, כמו לקיים את המשחק במוצאי שבת או בשישי בצהריים באולם אחר כמו חדרה או רוממה, אך בשלב הזה אין כוונה להיענות להצעות הללו.

בשתי הקבוצות שהעפילו למשחק הגמר, מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, ממתינים להוראות האיגוד וממשיכים בהכנות כרגיל. מחר יקיימו שתי הקבוצות אימון בחולון, וגם מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחק הגמר שמתוכננת למחר בשעה 16:00 עומדת בעינה.

בישיבה של הועד המנהל של פיב"א אירופה, בהשתתפות עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל, הוחלט שאליפויות אירופה לנבחרות צעירות, יתקיימו במתכונת שונה ומצומצמת, של טורנירים קטנים כשהנבחרות השונות לא מחוייבות להשתתף ולכן לא יהיו עולות ויורדות מדרג א ודרג ב. נבחרות ישראל תשתתפנה בכל הגילאים כשמספר מדינות כבר הודיעו שאין בכוונתן להשתתף.
בימים הקרובים תקבע מתכונת המשחקים וייתכן שטורניר אחד או יותר יתקיימו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully