וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה משחק חצי גמר הגביע בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 23:49

ההתאחדות הודיעה שבשל ירי הטילים המאסיבי לעבר מרכז הארץ, הוחלט לדחות את המשחק למועד לא ידוע, עליו יוחלט רק בהמשך. גם המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב יידחה?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הערב (שלישי) כי משחק הגביע בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים, שהיה אמור להתקיים ביום רביעי באצטדיון בנתניה לא יתקיים. ההחלטה נתקבלה בהתאם להנחיות החדשות של פיקוד העורף וזאת בשל מתקפת הטילים המאסיבית לעבר מרכז הארץ הערב. יש לציין כי אוהדי הפועל תל אביב רכשו 12 אלף כרטיסים בקירוב אל המשחק.

עוד קודם לכן, ולפני מתקפת הטילים בערב, הודיע שר התרבות והספורט חילי טרופר (כחול לבן) כי הגיע לסיכום עם נציגי ההתאחדות לכדורגל, המשרד לביטחון פנים והמשטרה כי משחקי חצי גמר הגביע ייערכו עוד השבוע, אולם זה כבר לא ייצא אל הפועל. לפי הסיכום הקודם, המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים היה אמור להתקיים ביום רביעי ב-20:30, בעוד המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב אמור להיערך ביום חמישי ב-20:45 בחיפה (עדיין לא התקבלה הודעה על שינוי).

אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
המשחק נדחה, לא ברור מתי יתקיים. אוהדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

26 אלף כרטיסים כבר נמכרו לחצי הגמר בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, שאוהדיה כועסים מאוד על הזזת המשחק. קודם נודע כי קיים לחץ עצום של אוהדי מכבי תל אביב על הנהלת המועדון ועל ההתאחדות לכדורגל לא לקיים את חצי הגמר בחיפה מחרתיים. הנהלת מכבי תל אביב מוצפת בפניות של אלפי אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק בבלומפילד ואומרים כי הם לא יוכלו לעזוב את המשפחות במצב הנוכחי ולנסוע מחרתיים לחיפה. האוהדים מבקשים לדחות את המשחק למועד שבו הוא יוכל להיערך בבלומפילד או לחילופין שכספם יוחזר להם כי הם לא מתכוונים להגיע למשחק שעשוי כאמור להיות מועתק לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully