וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל עקצה 0:1 את צ'לסי

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 1:01

שער של אמיל סמית' רואו אחרי טעות של ז'ורז'יניו (16) סידר לתותחנים ניצחון במשחק בו התבנקרו במשך 90 דקות. קאי האברץ רשם החמצה גדולה (11), קורט זומה ואוליבייה ז'ירו נעצרו במשקוף (90)

תקציר: צ'לסי - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל ניצחה הערב (רביעי) 0:1 את צ'לסי בתום משחק מוזר מאוד במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג. התותחנים שיחקו די רע, התבנקרו לאורך 90 דקות, אבל נהנו מטעות איומה של ז'ורז'יניו שהובילה לשער של אמיל סמית' רואו בדקה ה-16 והצליחו להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות ולצאת עם שלוש הנקודות. צ'לסי, שהגיעה במומנטום מצוין אחרי ניצחון חוץ על מנצ'סטר סיטי, שלטה בכדור כל המשחק ולא אפשרה לארסנל אפילו לצאת למתפרצות במשך 90 דקות, אבל ספגה משער מיותר לחלוטין מבחינתה ולא הצליחה להשוות. הקבוצה של תומאס טוכל, שתשחק בגמר הגביע מול לסטר בשבת, נותרה במקום הרביעי עם 64 נקודות ופספסה הזדמנות לסגור כמעט סופית את המקום שלה בליגת האלופות, ארסנל עלתה זמנית אל המקום השמיני עם 55 נקודות.

שחקן ארסנל אמיל סמית' רואו עם פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
אחד השערים המזליקים ביותר. סמית' רואו חוגג עם אובמיאנג/רויטרס
ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי עם קפה. רויטרס
איזו שטות. ז'ורז'יניו עם קפה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: קאי האברץ פרץ עם הכדור מקו מחצית המגרש ונותר לבד מול ברנד לנו, אבל בעט בצורה רשלנית מעל השער.

דקה 16: שער! אוי ז'ורז'יניו. הקשר האיטלקי מסר אחורה חזק בלי לראות שקפה לא נמצא ליד השער. השוער הספרדי זינק והצליח איכשהו להציל את זה, אבל זה חזר אל אובמיאנג, שמסר אל סמית' רואו והוא בעט פנימה את ה-0:1 של ארסנל

דקה 61: כריסטיאן פוליסיץ' נגח מקרוב פנימה אחרי נגיחה של קאי האברץ, אבל הוא היה בנבדל ברור והשער נפסל בצדק מוחלט.

דקה 90: ארסנל ניצלת במזל. קורט זומה נגח לעבר השער, ברנד לנו הדף אל המשקוף, זה חזר אל אוליבייה ז'ירו שבעט וגם נעצר במשקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully