וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: חולון חוזרת לליגה ויוצאת לגן נר, ירושלים אצל הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 15:53

משחקי הבית העליון: אחרי ההדחה מליגת האלופות יצאו האדומים למשחק חוץ לא פשוט נגד גלבוע/גליל (20:00, 5LIVE). הפועל חיפה תנסה להשלים סוויפ עונתי על חשבון הקבוצה מהבירה (21:00, 5PLUS)

שחקן הפועל ירושלים עדי כהן סבן. אודי ציטיאט
שחקן הפועל ירושלים עדי כהן סבן/אודי ציטיאט

הבית העליון בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (רביעי) עם שני משחקים שייערכו בצפון הארץ. אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב תארח הפועל חיפה את הפועל ירושלים (0:2 לחיפה בעונה הסדירה עד כה) המתאוששת. הפועל גלבוע/גליל תרצה לשמור על המקום השני בטבלה כשתארח את הפועל חולון שחוזרת לליגה ללא טיירוס מגי (1:1 בין הקבוצות בעונה הסדירה עד כה).

seperator

הפועל חיפה - הפועל ירושלים (21:00, 5PLUS)

את משחקי הבית העליון פתחה הפועל חיפה בהפסד מאכזב ביד אליהו אחרי שהובילו ב-15 נקודות יתרון במחצית. האדומים זכו למנוחה מאז המשחק שנערך לפני שבוע בשל משחקה של הפועל חולון באירופה, והם חוזרים למשחק ישיר על המקום החמישי נגד ירושלים. בחיפה מאמינים כי הקבוצה התייצבה אחרי הפציעה של כרם משעור, ומאמינים שיוכלו לגבור על ירושלים בפעם השלישית העונה.

אחרי תקופה רעה ורצף של הפסדים הצליחה הפועל ירושלים להתייצב עם ניצחונות על הפועל אילת וגלבוע/גליל, ובמועדון פתאום חזרו להאמין כי ניתן להשיג את יתרון הביתיות לקראת רבע גמר הפלייאוף. בירושלים דיברו בימיםם האחרונים על שינוי בגישה של השחקנים, ומאמינים כי אם המגמה הזאת תימשך הם יוכלו לנצח גם ברוממה. מי שהצליחה לחבר שני משחקים טובים ברצף הוא סולימן בריימו שרשם בשני הניצחונות מספרים מצוינים של 19 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חוזרים לליגה. הפועל חולון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון (20:00, 5LIVE)

הקבוצה של אבישי גורדון פתחה את הבית העליון בהפסד בירושלים, אך היא עדיין בעמדה מצוינת במלחמה על המקום השני בטבלה. בגלבוע יודעים שהמפתח שלהם להצלחה שלהם לאורך כל העונה היה היכולת ההגנתית, והם יהיו חייבים להרים את היכולת הזאת לקראת שלבי ההכרעה על מנת לא להתדרדר בטבלה. מי שנמצא בכושר מצוין לאחרונה הוא אייזיאה קאזינס עם 15 נקודות בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים.

הפועל חולון חוזרת לליגה אחרי ההפסד ברבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, ותיכנס עד לסיום העונה לקצב גבוה של משחקים, כשהסגולים צפויים לשחק בכל יומיים או שלושה. חולון תשוב לליגה ללא טיירוס מגי שס שסובל משבר בידו כתוצאה מהמשחק נגד בורגוס וייתכן שלא ישוב ולשחק עד לסיום העונה. מי שיירשם למשחקי הקבוצה בעקבות הפציעה של מגי הוא נייט ססטינה כשהמאמן סטפנוס דדאס צפוי להשתמש יותר בניב משגב ועודד ברונדווין: "צפה לנו משחק קשה מול גלבוע/גליל", אמר דדאס לקראת המשחק, "אנו נמצאים בתקופה בה אנו מנסים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים בעקבות פציעתו של טיירוס. יש לנו כשבועיים להכין את הקבוצה לפלייאוף עם הרכבים שונים ואסטרטגיה אחרת, והמשחק מחר הוא הראשון מבין חמשת המשחקים שלפנינו שיקבעו את המיקום הסופי שלנו לפני הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully