וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: לאפורטה נפגש עם חורחה מסי, הכיוון חיובי

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 15:20

נשיא ברצלונה שוחח מספר פעמים עם אביו של הכוכב: "המטרה היא לסגור על חוזה ארוך טווח, הצעד הראשון נעשה והוא חיובי". הקטלאנים סימנו את קמאבינגה, אריק גרסיה יחתום לחמש שנים

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Joan Monfort, AP
הכיוון חיובי. מסי/AP, Joan Monfort

ברצלונה תתארח הערב (23:00, ערוץ 50) אצל לבנטה במטרה להשיג ניצחון אחרי האכזבה מול אתלטיקו מדריד ולעלות (זמנית) למקום הראשון. אלא שמאחורי הקלעים ז'ואן לאפורטה כבר מתכנן את העונה הבאה.

לפי "ספורט", בארסה וליאונל מסי החלו במגעים על חידוש חוזהו של הכוכב, שאמור להסתיים ב-30 ביוני. לאפורטה ואביו של הפרעוש חורחה מסי ערכו מספר שיחות בימים האחרונים, אך טיוטת החוזה הסופית אמורה להתקבל רק לאחר שיתברר מצבו הפיננסי של המועדון לקראת העונה הבאה. "בשיחות הראשונות הציבו את הבסיס עליו יונח בסופו של דבר הסיכום", נכתב. "הפרטים התקבלו יפה על ידי חורחה מסי וליאו, אך עדיין נותרו עוד דברים רבים לסגור. הכוונה היא על חוזה ארוך טווח שישמור את ליאו בברצלונה עד סוף הקריירה שלו, וגם אחריה".

החשש העיקרי של מסי היא כיצד תיראה הקבוצה בעונה הבאה. "בברצלונה יודעים שיותר מהכול, הם צריכים לבנות קבוצה שתוכל להתחרות על זכייה בליגת האלופות - משהו שלא קרה בשנים האחרונות", נכתב. "הדרך עוד ארוכה, אבל הצעד הראשון נעשה והוא חיובי. לפי כל ההערכות, הישארות של מסי נראית יותר מאופציה סבירה, אף שחתימה רשמית תיקח לכל הפחות מספר שבועות. מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן ממשיכות לעקוב כדי לראות כיצד המגעים יתקדמו, אך מסי יקשיב קודם כל לברצלונה לפני שידבר עם קבוצות אחרות".

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. Quality Sport Images, GettyImages
יהיה היורש של בוסקטס? אדוארדו קמאבינגה/GettyImages, Quality Sport Images

ההחתמה הראשונה לקראת העונה הבאה צפויה להיות של אריק גרסיה. הבלם הקטלאני ששיחק אצל פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, חתם על זכרון דברים בבארסה ויחתום רשמית לחמש שנים במועדון אחרי שהעונה תסתיים באופן רשמי. גרסיה יהפוך להיות שחקן חופשי בקיץ, כך שברצלונה לא תצטרך להשתולל מבחינה פיננסית כדי לצרפו.

עוד שחקן חופשי שצפוי לחתום ממנצ'סטר סיטי הוא סרחיו אגוארו. קון, חברו הטוב של מסי, נחשב ל"אלטרנטיבה זולה" לניימאר שהאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, אגוארו מוכן לקצץ משמעותית בשכרו כדי להגיע לבארסה בקיץ והמגעים בין הצדדים נמשכים. הבעיה מבחינת אגוארו היא רונאלד קומאן. המאמן ההולנדי מעדיף את ממפיס דפאי ששיחק אצלו בנבחרת, אבל עדיין לא ברור אם ומתי ממפיס יגיע.

על פי "אל מונדו דפורטיבו", עוד שחקן שנמצא על הכוונת של הקטלאנים הוא אדוארדו קמאבינגה, קשרה הצעיר (18) של ראן שהספיק לשחק כבר בנבחרת צרפת הבוגרת והוא מבוקש גם אצל ריאל מדריד. בברצלונה מייעדים אותו להיות היורש של בוסקטס, אך הוא צפוי לעלות בסביבות 50 מיליון יורו מאחר שחוזהו בראן מסתיים רק בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully