וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בורחה איגלסיאס כבש צמד וקירב את בטיס לליגה האירופית

הירוקים היו בדרך לתיקו שביעי רצוף, אבל החלוץ (87) קבע 1:2 על גרנאדה אחרי בעיטה חופשית בלתי ישירה ברחבה והעלה אותם למקום השישי. חואקין שבר את שיא ההופעות

בורחה איגלסיאס שחקן בטיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
מפצה על העונה הקודמת. בורחה איגלסיאס/GettyImages, Fran Santiago

אחרי שתי עונות שבהן לא הצליחה להשיג את הכרטיס לאירופה, בטיס התקרבה הערב (שני) אל המטרה שלה כשהתקדמה למקום השישי בטבלת לה ליגה בזכות ניצחון ביתי 1:2 על גרנאדה. הירוקים קטעו בכך רצף של שש תוצאות תיקו ועקפו את ויאריאל, כשלסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים בלבד. בניגוד למקום השביעי, שמוביל למוקדמות הקונפרנס ליג, המקום השישי מסדר כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית, ולשם בטיס מכוונת.

רק שלוש תוצאות תיקו היו לבטיס בתחילת אפריל - הכי מעט בליגה הספרדית - אבל מאז היא לא הצליחה להכריע משחק. עד לדרמה הערב. מנואל פלגריני חסר את עייסא מנדי ונביל פקיר המוצהבים, והחזיר להרכב את חואקין בן ה-39, ששבר את שיא ההופעות של המועדון עם משחקו ה-461 והשאיר מאחור את חוסה רמון אסנאולה. בורחה איגלסיאס רצה לשמח את הסמל, ובדקה ה-39 שמר על הכדור בצורה טובה ברחבה אחרי מסירה של אייטור רויבאל, ואז הסתובב ובעט פנימה בימין.

גרנאדה, שלא ניצחה בבניטו ויאמרין מאז נובמבר 2012, רצתה לצמק את הפער מיריבתה לשלוש נקודות בלבד והייתה מסוכנת יותר. אחרי שתי עצירות של קלאודיו בראבו, האורחת קיבלה עזרה מהבלם המאכזב מארק בארטרה, שפתח רק בגלל חסרונו של מנדי ובדקה ה-66 מסר רע לאחור. דרווין מאצ'יס אמר תודה, חלף על פני השוער והשווה ל-1:1. לואיס סוארס כמעט השלים מהפך בנגיחה בדקה ה-73, ובצד השני ארון אסקנדל מנע מבטיס להבקיע בשלושה מקרים, עד הרגע הדרמטי בדקה ה-87.

אסקנדל תפס בידיו כדור שהגיע משחקן הגנה שלו והשופט הורה על בעיטה חופשית בלתי ישירה לזכות בטיס. הירוקים הכינו תרגיל מול 10 שחקני גרנאדה שעמדו על הקו לצד השוער שלהם, הבעיטה הראשונה של איגלסיאס נבלמה בחומה האדומה, אבל את הריבאונד הוא ירה פנימה ונתן את האות לחגיגה גדולה של המארחים. החלוץ העלה את מאזנו העונה לתשעה שערים, אחרי שלושה שערים בלבד בעונה הקודמת שבה נרכש מאספניול ב-28 מיליון יורו. כעת בטיס תלויה רק בעצמה במאבק על הכרטיס לליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully