וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תשפטו: התנועה המגונה של חזיזה לספסל של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 19:36

קשר מכבי חיפה נראה בעדשת המצלמה כשהוא אוחז במבושיו. במכבי תל אביב מאוכזבים מחוסר התגובה של הירוקים מכבי חיפה בתגובה: "הוא מכחיש את הטענות, חבל שבמכבי תל אביב עוסקים בספינים במקום להרגיע את הרוחות"

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מפנה תנועה מגנה לספסל של מכבי תל אביב/ספורט 1

כיאה למשחק שמוגדר כ"משחק העונה", המפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שנגמר ב-2:2 היה סוער, גם מחוץ לכר הדשא. עוד לפני שריקת הפתיחה נרשמו תגרות וקטטות בין מחנות האוהדים כשבמהלך המשחק אחד מהאוהדים הצהובים הפנה אל עברו של מוחמד עוואד קללות גזעניות ובעקבות זאת הורחק מהמגרשים לצמיתות.

הערב (שני) מתפרסם סרטון נוסף מהמשחק, ובו נראה כוכב הירוקים, דולב חזיזה, מפנה תנועה מגונה אל עבר הספסל של מכבי תל אביב. בסרטון נראה הקשר הולך אל כיוון חדרי ההלבשה בסיום, תוך שהוא מבצע תנועה מגונה אל עבר הספסל של מכבי תל אביב. "השחקן מכחיש את טענות מכבי תל אביב", נמסר ממכבי חיפה בנושא. "אנו קוראים להרגיע את הרוחות לקראת הגביע ברביעי. חבל שבמכבי תל אביב עוסקים בספינים במקום להרגיע את הרוחות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכבי תל אביב מאוכזבים מכך שמכבי חיפה לא הגיבה בחריפות לסרטון בו נראה דולב חזיזה אוחז במבושיו. הסרטןן שהופץ ברשתות גרם לתרעומת גדולה במכבי תל אביב ובקרב אוהדי הקבוצה בעיקר על רקע ההחלטה המהירה והחד משמעית של המועדון להרחיק לצמיתות אוהד של הקבוצה שקילל על רקע גזעני את עוואד. במכבי תל אביב ציפו להודעה גם מכיוון מכבי חיפה בעניין חזיזה שהיה כהרגלו באחרונה די עצבני במהלך המשחק ואפילו סיפר בסיום במסיבת העיתונאים שהוא עובד על עצמו כדי לרסן את ההתעסקות בדברים שהם בשולי הכדורגל עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully