וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סלרניטנה חזרה לסרייה A אחרי 22 שנה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 17:35

0:3 בפסקארה סידר לקבוצה מהדרום, הנהנית משיתוף פעולה עם לאציו, את הכרטיס השני לצד אמפולי. תפגוש את נאפולי לדרבי ראשון בליגה הבכירה מאז 1947/48

22 שנה אחרי העונה האחרונה שלה בסרייה A, סלרניטנה העפילה היום (שני) לליגה הבכירה באיטליה בזכות ניצחון חוץ 0:3 במחזור הסיום על פסקארה שירדה עוד לפני כן. הקבוצה מהעיר סלרנו עברה פשיטת רגל ושני פירוקים אחרי הירידה ב-1999, וכעת חוזרת בחסות קלאודיו לוטיטו, הבעלים של לאציו, בתקווה שהפעם זה יהיה ליותר מעונה אחת.

ב-2011 השתלט לוטיטו על המועדון יחד עם ג'אני מצארומה והקים אותו מחדש בליגה הרביעית, כשמי שמונה לנשיא הוא הבן של ג'אני, מרקו מצארומה, שהוא גם הגיס של לוטיטו. לא פחות מתשעה מושאלים מלאציו נמצאים בסלרניטנה, ושניים מהם כבשו היום - אנדרה אנדרסון בפנדל בדקה ה-67 וטיאגו קסאסולה בדקה ה-72 - כשאת התוצאה חתם בדקה ה-81 ג'נארו טוטינו המושאל מנאפולי. המאמן פבריציו קסטורי, שאימן את סלרניטנה גם ב-2008/09 ופוטר אז פעמיים באותה עונה, חגג עלייה שנייה לסרייה A אחרי שעשה את זה גם עם קארפי לפני שש שנים.

לפני המשחק ניגשו כל שחקני ואנשי העולה החדשה למאמן פסקארה ג'אנלוקה גרסאדוניה, וחיבקו וחיזקו אותו בעקבות תקיפת בתו בת ה-18 על ידי אוהדי סלרניטנה בסוף השבוע.

החזרה של סלרניטנה משמעותה גם שובו של הדרבי של מחוז קמפניה. בירידה ב-1998/99, עם שמות כמו ג'נארו גאטוזו ומרקו די ואיו, סלרניטנה לא זכתה לפגוש את נאפולי שהייתה אז בסרייה B, כך שהדרבי האחרון בליגה הראשונה היה אי שם ב-1947/48. אחרי 74 שנים, גם ההמתנה הזו הסתיימה.

סלרניטנה סיימה במקום השני והקדימה את מונצה ולצ'ה שהפסידו היום. שתי המאוכזבות יהיו בחצי גמר הפלייאוף ומחכות לדעת מי יהיו היריבות שיגיעו מרבעי הגמר. מונצה ממתינה למנצחת בין ונציה לקייבו ולצ'ה למנצחת בין צ'יטאדלה לברשיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully