וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה בכדורסל יכלול את 8 הקבוצות הראשונות בליגת העל בסיום הסיבוב הראשון

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 17:38

4 הקבוצות שיהיו במועד זה במקומות 1-4, יוגרלו נגד הקבוצות שבמקומות 5-8. האיגוד יגיש בקשה לארח שני בתים ביורבאסקט 2023 לנשים

גביע המדינה בכדורסל. קובי אליהו
שינויי שיטה/קובי אליהו

הנהלת איגוד הכדורסל קיבלה את המלצת הועדה המקצועית והחל מהעונה הבאה ולמשך שתי עונות, גביע המדינה לגברים יכלול את 8 הקבוצות הראשונות בליגת העל בסיום הסיבוב הראשון. 4 הקבוצות שיהיו במועד זה במקומות 1-4, יוגרלו נגד הקבוצות שבמקומות 5-8. מועדי משחקי רבע הגמר ייקבע ע"י ועדת הליגה והגביע ומשחקי חצי הגמר והגמר יתקיימו כנהוג עד היום בשבוע אחד במהלך חודש פברואר.

ההנהלה החליטה שהאיגוד יגיש בקשה לארח שני בתים ביורבאסקט 2023 לנשים וזאת במטרה לקדם את הענף. נכון להיום הגישו מועמדות אוסטריה, סלובניה ויוון ובאיגוד מעריכים שהסיכויים של ישראל לארח את הטורניר היוקרתי הזה גבוהים מה שיבטיח לנבחרת שלנו הופעה באליפות הזו אחרי כמה שנים שלא הצליחה לעלות אליו.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הכדורסל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
"אין לי ספק שזה יוביל למתח ולעניין רב". פרנקל/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

יו"ר מנהלת ליגת העל שמואל פרנקל אמר בתגובה להחלטה כי: "אני מודה לראשי איגוד הכדורסל ויו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן שהחליטו על שינוי זה בשיטת הגביע, אליו מנהלת הליגה דחפה כבר זמן רב. אין לי ספק שזה יוביל למתח ולעניין רב בשלב הראשון של הליגה".

לאור ההחלטה, פנה מר עוגן יוחננוב, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, לשר הספורט בדרישה לבטל החלטה זו: "יש לפעול לביטול ההחלטה על שינוי מתכונת משחקי גביע המדינה, ולהחזיר את המתכונת הקודמת". עוד הוסיף יוחננוב כי "גביע המדינה בכדורסל, אשר מייצג את כלל הכדורסל הישראלי ונועד להביא לידי ביטוי את כלל מדינת ישראל מכלל קצותיה, הן הגאוגרפיים והן החברתיים, לא יכול להתקיים עבור קבוצות הליגה הראשונה בלבד". מנהלת הליגה וקבוצות הלאומית רואות בחומרה את ההדרה מגביע המדינה בכדורסל. אנו תקווה כי בכוחות משותפים של כלל משפחת הספורט ההחלטה הרעה הזו תבוטל במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully