וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ו-Wind במהלך משולב לחצי גמר הגביע בבלומפילד

ההתאחדות וחברת הקורקינטים השיתופיים WIND יקיימו שיתוף פעולה במסגרתו כל אוהד שירכוש כרטיס למשחק יקבל 10 דקות נסיעה חינם על הכלים השיתופיים של החברה

WIND/WIND

משחקי חצי גמר גביע המדינה ייצאו לדרך השבוע, וההתאחדות לכדורגל בחרה לשתף פעולה עם חברת Wind כדי לאפשר לאוהדים להגיע למשחקים בדרך נוחה, מהירה ובטוחה. ההתאחדות וחברת הקורקינטים השיתופיים יקיימו שיתוף פעולה ייחודי במסגרתו יינתנו לרוכשי הכרטיסים למשחקי חצאי הגמר קופון בשווי 10 דקות נסיעה כדי להגיע לאצטדיון בלומפילד. נכון להיום על פי הנחיות התו הירוק, מתאפשרת כניסתם של 28,000 אוהדים למשחקי הכדורגל וההתאחדות צופה שכל הכרטיסים יימכרו.

במסגרת שיתוף הפעולה Wind תיתן לרוכשי הכרטיסים קופון ל-10 דקות רכיבה חינם כדי להגיע או לחזור מהמשחק. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה של ווינד ולהקליד את קוד הקופון שמתקבל. למי שיש כבר את האפליקציה כל שהוא צריך לעשות זה להקליד את קוד הקופון שמתקבל בעת רכישת הכרטיסים. רוכשי הכרטיסים יקבלו קוד קופון אישי בsms- ערב לפני המשחק.

"בשיתוף פעולה עם חברתWind , דאגנו לכם ל 10 דק' רכיבה חינם בקורקינט כדי שתוכלו להגיע לחצי הגמר במהירות ובבטחה", מסרו בחברה. Wind תתגבר את צי הקורקינטים בנקודות שונות בסביבת האצטדיון בימי המשחקים כולל בתחנות הרכבת והאוטובוסים. יש להדגיש שהשימוש בשירות הינו בהתאם לתנאי השימוש של החברה אך ורק למשתמשים מעל גיל 18 המחזיקים ברישיון נהיגה. בהתאם להוראות העירייה, החניה של הקורקינטים תותר רק בנקודות החניה הייעודיות בסמוך לאצטדיון אותן ניתן יהיה לאתר באפליקציה של Wind.

מטעם ההתאחדות לכדורגל נמסר: "על רקע העומסים הצפויים בכבישי הגישה לאיצטדיון ומאחר ופתרון השאטלים פחות מומלץ בתקופה זו ולאור הרצון שלנו לתת מענה למצוקת הפקקים והחנייה באזור האצטדיון, ההתאחדות לכדורגל מציעה פתרון לפיו המעודדים יגיעו באמצעות קורקינטים השיתופיים. בחרנו ב-Wind משום שמבין החברות המפעילות, היא זו שמציעה קסדות שיתופיות המוצמדות לקורקינטים וטכנולוגיה של זיהוי פנים שמאמתת את גיל הרוכבים ובאופן כללי היא חברה שמה דגש על בטיחות הרוכבים. כך נוכל להציע לאוהדים שלנו דרך בטוחה, קלה ויעילה להגיע למגרש".

איתי עזרא, מנכ"ל Wind: "אנו שמחים שההתאחדות ממשיכה לבחור בנו כדי לקדם הגעה נוחה לאצטדיונים ולמשחקים. שיתוף הפעולה שלנו עם ההתאחדות ממחיש את השימוש החשוב של קורקינטים שיתופיים בו האוהדים עושים שימוש כדי לגמוע את ה-LAST MILE בנוחות ובמהירות. חשבו על אוהד שמגיע מרחוק ומחשב עוד ארבעים דקות פקקים בסביבת האיצטדיון שנחסכים לו בעקבות שימוש בקורקינט שיתופי".

המשחק הראשון, בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב ייערך ביום שלישי והמשחק השני ייערך בין מכבי חיפה למכבי תל אביב יתקיים ביום רביעי.

  • עוד באותו נושא:
  • wind

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully