וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר ליגת האלופות עשוי להיות מועתק לאצטדיונה של פורטו

באנגליה מקווים כי הגמר בין צ'לסי לבין סיטי יועתק לוומבלי, אך פורטוגל נראית כיעד סביר יותר. אופ"א תכריע בסוגיה ברביעי

תקציר ניצחונה של צ'לסי 1:2 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

מתגברים הדיווחים על כך שגמר ליגת האלופות יועתק מאיסטנבול. באנגליה מקווים כי הגמר יועתק לאצטדיון וומבלי שבלונדון כדי שאפשר יהיה להכניס אוהדים, אך בשיחות שקויימו בין ההתאחדות האנגלית לבין אנשי הארגון האחראי על הכדורגל באירופה הגמר עשוי לעבור לאצטדיון הדרגאו בפורטוגל. אופ"א תקבל החלטה סופית ביום רביעי. פורטוגל מוגדרת כמדינה ירוקה, ונראה שיהיה הרבה יותר פשוט להסדיר הכנסת קהל והתקהלות מסוג זה. טורקיה מוכת הקורונה מוגדרת כמדינה אדומה, ואנגלים ששבים ממנה מחוייבים ב-10 ימי בידוד במלון ממשלתי.

ההעפלה של שתי קבוצות אנגליות למשחק על התואר, שינתה את התכניות שבין כה וכה מתחלפות כל העת בזמן הקורונה. הממשלה המקומית הכניסה את טורקיה לרשימת המדינות האדומות והמליצה לאוהדי של סיטי וצ'לסי לא להמריא לטורקיה למשחק שסוף מאי. בינתיים החליטו באופ"א באופן סופי להעביר את המשחק מבירת טורקיה, כשברביעי תתקבל החלטה סופית אם המשחק יתקיים בפורטוגל או בבירת אנגליה.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי מכשיל את טימו ורנר שחקן צ'לסי. רויטרס
ההעפלה של שתי האנגליות שינתה את פני התמונה/רויטרס

גמר ליגת האלופות יתקיים ב-29 במאי והעברה שלו לוומבלי תחייב גמישות רבה מצד מנהלת הצ'מפיונשיפ. הסיבה: בדיוק באותו יום - כמה שעות לפני גמר הצ'מפיונס - וומבלי אמור לארח את גמר הפלייאוף ממנו תצא העולה האחרונה לפרמיירליג. מנהלת הצ'מפיונשיפ כבר העבירה מסרים לפיהם היא תסכים להזיז את המשחק, או לאצטדיון אחר או לתאריך אחר.

גם הרשויות יצטרכו להתארגן בהתאם במקרה של העברת המשחק, בעיקר לגלות גמישות כלפי אנשים שמגיעים מחוץ לאנגליה כדי לצפות בגמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully