וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"המפלצת התעוררה": הלייקרס עדיין בטוחים - אנחנו הקבוצה הטובה בעולם

אנתוני דייויס שוב נראה בלתי עציר, לברון מתקרב לחזרה ומוסיף אופטימיות, והאלופה שוב מלאת ביטחון: "כשאנחנו בריאים, כולם חוששים מאיתנו". וגם: דונצ'יץ' מסביר את המהלך "החשוד" שהוביל להרחקה

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס חוגג. רויטרס
שוב בלתי ניתן לעצירה. דייויס/רויטרס

אנתוני דייויס מתחיל לחזור לעצמו, ולפתע הלייקרס שוב מעודדים. הלילה (בין ראשון לשני) השיגה האלופה ניצחון 110:123 חשוב על פיניקס, שהשאיר אותה במרחק של משחק אחד מפורטלנד במקום השישי במערב, ממנו נמנעים מטורניר הפליי אין על העלייה לפלייאוף. AD

שכבר בהפסד האחרון לבלייזרס היה במיטבו עם 36 נקודות, סיים עם 42 נקודות (15 מ-17 מהעונשין), 12 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות. הוא הפך ללייקר הראשון מאז שאקיל אוניל ב-2001 שמגיע ל-40 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות במשחק, ואחרי תקופת התאוששות מהפציעה ויכולת פושרת על הפרקט, הוא שוב נראה קטלני.

"אני מרגיש טוב, מתחיל לקבל את הרגליים שלי בחזרה, את הקצב שלי בחזרה, את היכולת שלי בשני צידי המגרש בחזרה. התחושות טובות מאוד", אומר דייויס. "אני הולך ונעשה טוב יותר ככל שהזמן עובר, ומרגיש שאנחנו בתור קבוצה צועדים לכיוון הנכון".

AD מנסה לשמור את הלייקרס בעניינים אחרי שמונה הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים, בזמן שלברון ג'יימס ממשיך להיעדר (החמיץ משחק רביעי ברציפות). כך או כך, החזרה שלו לכושר מעודדת מאוד את הלייקרס.

"המפלצת מתעוררת...אנחנו מתחילים לראות את AD הישן והטוב", הילל אלכס קארוסו, והצהיר: "אנחנו קבוצה טובה מאוד. כשאנחנו בריאים והחבר'ה שלנו בקצב, אני חושב שאנחנו עדיין הקבוצה הכי טובה בעולם. כשאנחנו במיטבנו, כולם חוששים מאיתנו".

אנתוני דייויס חוגג עם שחקני לוס אנג'לס לייקרס ווסלי מתיוז, קנטביוס קולדוול פופ. Marcio Jose Sanchez, AP
יודעים שלברון יחזור חד. דייויס, קולדוול פופ ומתיוז/AP, Marcio Jose Sanchez

הלייקרס מצפים לשובו של לברון ג'יימס שאף הוא מתאושש מפציעה. עדיין לא לברון אם לברון יוכל לשחק במשחק הקרוב מול הניקס, אבל הוא כבר חזר לאימונים חלקיים, ומרשים את חבריו לקבוצה.

"ממה שראיתי מלברון היום, הוא יהיה בסדר. הוא יהיה בסדר גמור", אמר דייויס, והמאמן פרנק ווגל הוסיף: "הוא נראה טוב מאוד באימונים. מן הסתם תהיה לו תקופה קצרה של התאקלמות מחדש בכל מה שקשור לכושר ולקצב, אבל לאורך הזמן למדתי לבטוח בלברון בסיטואציות כאלה. אני בטוח שהוא יחזור חד".

עוד בוואלה!

אנתוני דייויס נתן ללייקרס ניצחון יקר על פיניקס, דונצ'יץ' הורחק, בוסטון הסתבכה

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Tony Dejak, AP
"בסך הכל מאבק על ריבאונד". דונצ'יץ'/AP, Tony Dejak

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לצבור עבירות טכניות ובלתי ספורטיביות בקצב שלא היה מבייש גם את דריימונד גרין ושחקנים חמי מזג אחרים בליגה. הלילה הכוכב הסלובני הורחק בעקבות עבירה בלתי ספורטיבית בניצחון 97:124 של דאלאס על קליבלנד, לאחר שנראה שולח יד לאיזור המפשעה של קולין סקסטון במאבק על ריבאונד.

בסיום טען דונצ'יץ' שכבר ספג 15 עבירות טכניות העונה ורחוק עוד אחת בלבד מהשעיה אוטומטית ממשחק אחד, שלמרות מה שנראה כמו מהלך "חשוד" בהילוכים החוזרים, לא הייתה לו כוונת זדון.

"אחרי שצפיתי בוידאו, הבנתי שפגעתי בו. אבל זה ממש לא היה בכוונה", הבהיר דונצ'יץ' שסיים עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לפני שהורחק בפתיחת המחצית השנייה. "דברים כאלה יכולים לקרות לא מעט במהלך משחק. זה ההסבר שלי. בטוח שזה לא היה בכוונה, זה היה בסך הכל מאבק על ריבאונד בין שני שחקנים".

גם קולין סקסטון, הקורבן לתקרית, טען שהמהלך של דונצ'יץ' לא היה מתוכנן. "הוא בסך הכל עשה בוקס-אאוט. הוא נתן לי מכה קטנה במפשעה, אבל זה בסדר גמור. כשמישהו מנסה לעשות לך משהו כזה בכוונה, בדרך כלל אתה מתפתל על הפרקט. זה לא המקרה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully