וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מזהירים לפני גמר הגביע, בריאנט: "מודה על העזרה להגשים חלום"

10.5.2021 / 11:07

אחרי שהתקרבו להבטחת המקום הראשון, הצהובים דרוכים לקראת גמר הגביע ויודעים ש"נצטרך להיות בשיאנו". קלויארו החמיא לבריאנט שימריא למילווקי: "יש לו הכל"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מגיעים במומנטום טוב לגמר הגביע. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב התקרבה אמש (ראשון) בצורה משמעותית להבטחת המקום הראשון בתום הבית העליון והשגת יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף בזכות ניצחון משכנע 72:95 על הפועל אילת ביד אליהו. הצהובים יצטרכו לנצח עוד משחק אחד עד לסיום העונה, או לחילופין שגלבוע/גליל והפועל חולון יפסידו עוד משחק אחד כל אחת, כדי להבטיח את המקום הראשון.

המשחק אמש היה המשחק הטוב ביותר של הצהובים בחודש האחרון, ומלבד דקות בודדות ברבע השני בהם נתנה לאילת לסגור יתרון דו ספרתי ולשוב למשחק, לא היה ספק בניצחונה. "שיחקנו די טוב כל המשחק חוץ מחלק אחד שהם עשו בו ריצה, סגרו את הפער, שמרנו על היתרון במחצית ואמרנו שלא ניתן להם עוד ריצה כזאת ונמשיך את היכולת שלנו גם למחצית השנייה וככה גם עשינו", אמר בסיום המשחק אנג'לו קלויארו.

מי שצפה במשחק מהצד הוא אלייז'ה בריאנט, שעסקת העברתו למילווקי סוכמה והוא צפוי להמריא לארצות הברית כדי להצטרף לבאקס. העסקה עדיין לא הפכה לרשמית, אבל באתר הרשמי של מכבי תל אביב כבר פרסמו הודעת פרידה בה אמר בריאנט: "אני רוצה להודות למכבי על שמאפשרת לי ללכת ולנסות להגשים את חלומי. אני יודע שזאת לא החלטה קלה ואני מעריך זאת מאוד". יאניס ספרופולוס הוסיף: "אנחנו מאחלים כל טוב לאלייז'ה, שהולך להגשים חלום ילדות".

גם אנג'לו קלויארו דיברו על המעבר. "לאלייז'ה יש גוף של שחקן NBA, הוא חזק, יודע לשחק הגנה, יודע לעשות מהלכים. הוא גארד גדול, התקפית הוא מאוד מוכשר, יודע למסור, יש לו הכל", אמר הפורוורד על חברו לקבוצה.

אלייז'ה בריאנט עם אנג'לו קלויארו שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
"יש לו הכל". קלויארו עם אלייז'ה בריאנט/דני מרון

הצהובים יחלו היום בהכנות לקראת גמר הגביע נגד מכבי ראשון לציון בחמישי. במכבי כבר הזהירו כי העובדה שהביסו את הכתומים שלוש פעמים העונה עשויה להיות מטעה מאוד לקראת משחק ההכרעה שמצפה להם, "משחקי גמר הם משחקים שונים מכל משחק אחר", אמר אחד מאנשי מכבי, "נצטרך להיות בשיאנו, ראשון לציון לא יחלקו לנו את הגביע".

"המשחק בחמישי הוא משחק גדול", הסכים קלויארו, "לא רצינו להיכנס אליו כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים, זה מצוין שהיה לנו מחצית שנייה טובה במשחק הקודם ומשחק טוב עכשיו. נרצה להמשיך להשתפר ולהגיע ככה למשחק בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully