וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 94:99 את גלבוע/גליל

המארחת נקלעה לפיגור דו ספרתי ואיבדה את מאמנה יונתן אלון שהורחק אך חזרה בזכות ריצת 4:16. נס ציונה הביסה את באר שבע

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. ברני ארדוב
ירושלים גמלה לגלבוע על התבוסה מלפני שבוע. בלאט/ברני ארדוב

שני משחקים נוספים במסגרת הבית העליון והתחתון ייערכו הערב (ראשון). בבית העליון ניצחה הפועל ירושלים 94:99 את הפועל גלבוע/גליל והצליחה לגמול לה על התבוסה מהמשחק הקודם בין השתיים. בבית התחתון הביסה עירוני נס ציונה בחוץ 82:107 את הפועל באר שבע והתקרבה משמעותית להבטחת השתתפותה בפלייאוף.

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל 94:99

לאחר תקופה רעה מאוד, שבה הפועל ירושלים לנצח בליגה במחזור שעבר עם ניצחון חוץ מרשים באילת, וכעת רשמה ניצחון שני ברציפות. האורחת מהעמק כבר ברחה ליתרון דו ספרתי במהלך המשחק, והזכירה את המשחק הקודם בין השתיים בארנה, שהסתיים בניצחון משכנע של גלבוע. עם זאת, הפעם המארחת הצליחה לחזור למשחק, למרות שאיבדה את מאמנה יונתן אלון שהורחק לאחר דין ודברים עם השופטים ובעזרת ריצת 4:16 סגרה פיגור דו ספרתי. תמיר בלאט היה המצטיין של המארחת כשסיים עם 24 נקודות (שיא קריירה) ו-9 אס'. בצד השני 20 נקודות של קרי בלאקשייר לא עזרו לאורחת.

קלעו לירושלים: תמיר בלאט 24 נקודות ו-9 אסיסטים, סולימאן בריימו 15 ו-8 ריב', אדם אריאל 14, ריי מקאלום 13, טיישון תומאס 11, סטנטון קיד 10, עידן זלמנסון 8, כריס קרמר 4.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלאקשייר 20 ו-5 ריב', אייזאה קאזינס וג'ו תומאסון 19 כ"א, נתנאל ארצי 13, יפתח זיו 12 ו-6 אס', עמית גרשון 7, ג'הבייה פלויד 4 ו-11 ריב'.

הפתיחה בארנה הייתה צמודה. נתנאל ארצי ויפתח זיו דאגו ליתרון קל לאורחת, כשתמיר בלאט ואדם אריאל בלטו אצל הקבוצה יונתן אלון מנגד. 21:23 לגלבוע בסיום הרבע הראשון. המארחת עלתה חדה יותר לרבע השני, ועלתה ליתרון 27:31. דווקא כשהיה נראה שהשחקנים של יונתן אלון משתלטים על העניינים, רצה האורחת 6:18 וסגרה את המחצית הראשונה ביתרון 39:47.

גלבוע המשיכה באותה מגמה מהרבע השני ועלתה ליתרון דו ספרתי. מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון הורחק וזיכרונות מהמשחק האחרון בין השתיים החלו לעלות. עם זאת, שחקני המארחת הרימו את הרמה ורצו 4:16 כדי לסיים את הרבע בשוויון. 69:69 לקראת הרבע המכריע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן עירוני נס ציונה בריאן אנגולה. קובי אליהו
נס ציונה חגגה בהיכל הקונכיה. אנגולה/קובי אליהו

הפועל באר שבע - עירוני נס ציונה 107:82

לאחר שני ניצחונות לא ממש מרשימים על נועלת הטבלה, שבה מחזיקת היורפקאפ להרשים כשהביסה ללא תנאי את הפועל באר שבע. הקבוצה של רמי הדר קיוותה להמשיך במומנטום לאחר שבמשחקה האחרון בליגה השיגה ניצחון מרשים על האלופה מכבי תל אביב, אך הערב התבטלה בפני נס ציונה, שקיבלה משחק נפלא מבריאן אנגולה (28), בדרך לניצחון ליגה שישי ברציפות. קיילב אגאדה שוב בלט במדי באר שבע, אך זו לא הראתה את האנרגיות שאפיינו אותה במהלך העונה ורושמת תבוסה ביתית מאכזבת.

קלעו לבאר שבע: קיילב אגאדה 24 נקודות, ספנסר וייס 18 ו-6 ריבאונדים, אריק גריפין 13, טראוויס ווריק 8, אמיר בל 7, אריק תומפסון 6, בן אייזנהארט 4, עמית זיס 2.

קלעו לנס ציונה: בריאן אנגולה (6 ריב', 5 אס') 28, ווין סלדן (8 ריב', 6 אס') 26, ג'רום מיינסי (9 ריב', 5 אס') 21, פטריק מילר 16 ו-8 אס', נמרוד לוי 7, ליאור קררה 4, שקד ג'רסי 3, אור קורנליוס 2.

המארחת פתחה טוב בראשות קיילב אגאדה, אך הכתומים השתלטו מהר על העניינים ונטלו את ההובלה. אנגולה ומיינסי הריצו את האורחים שהוליכו 20:28 בסיום הרבע הראשון. היכולת הטובה של האורחת המשיכה, ונס ציונה עלתה כבר ליתרון דו ספרתי. נס ציונה הציגה ארבעה שחקנים שהגיעו לספרות כפולות בנקודות במהלך הרבע השני, וזה 39:60 לבאר שבע במחצית.

ההפרש הלך ותפח במהלך הרבע השלישי, כשמלבד אריק גריפין, קיילב אגאדה וספנסר וייס שאר שחקני המארחת לא ממש הגיעו למשחק. מנגד, הזרים של גרינברג היו פשוט נהדרים, במיוחד בריאן אנגולה ובסיום הרבע השלישי הוליכה האורחת 57:85. הרבע האחרון היה כל כולו גארבג' טיים, כששחקני נס ציונה המשיכו להשתשעשע עם היריבה, שירדה לקרקע לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב. 82:107 לעירוני נס ציונה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully