וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נהריה ירדה ללאומית, הפועל תל אביב קרובה להבטחת ההישארות

ים מדר בהופעה נהדרת במחצית השנייה הוביל את האדומים ל-88:92 על מכבי חיפה. הסגולים הפסידו 97:85 להרצליה וירדו לאחר שבע שנים

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב הבטיחה כמעט באופן סופי עונה נוספת בליגת העל. פרנקו/ברני ארדוב

משחקי הבית התחתון בליגת העל נמשכים הערב (שני). עירוני נהריה ירדה באופן רשמי לליגה הלאומית לאחר שבע שנים בליגה הבכירה בעקבות הפסד 97:85 בבית מול בני הרצליה. הפועל תל אביב הבטיחה כמעט סופית את מקומה בליגת העל כשניצחה 88:92 בחוץ את מכבי חיפה, שהסתבכה במאבקי התחתית.

seperator

עירוני נהריה - בני הרצליה 97:85

אחרי שבע שנים רצופות בליגת העל, עירוני נהריה יורדת לליגה הלאומית עם הפסד ביתי נוסף, הפעם מול בני הרצליה. הקבוצה של שי סגלוביץ' שוב נקלעה לפיגור דו ספרתי מוקדם ורדפה אחרי היריבה, ולמרות שהצליחה לחזור עד הפרש חד ספרתי בזכות רבע שלישי טוב, לא הצליחה המארחת לקבוע מהפך ורשמה הפסד עשירי ברציפות. מנגד, הקבוצה של שרון דרוקר הצליחה לקטוע רצף של שמונה הפסדים ויודעת שהמשחק הקריטי עבורה הוא מול מכבי חיפה במחזור הקרוב. נהריה שסיימה את העונה עם שלושה זרים והייתה במקום האחרון במרבית העונה, יורדת בצדק לליגת המשנה, ותקווה לחזור כמה שיותר מהר.

קלעו לנהריה: ג'רון בלוסומגיים 30 ו-9 ריבאונדים, מאליק ניומן 25, מייקל יאנג 12, זיו בן צבי 10, גיל גילינסקי 8 ו-5 אס', נועם אקריש (13:59) ועידו דוידי (11:27) שותפו ולא קלעו.

קלעו להרצליה: מקס היידגר 23 ו-5 ריב', אלייז'ה תומאס 21 ו-8 ריב', קוטי קלארק 20, טרל פארקס 14 ו-16 ריב', גייב לווין 11 ו-6 ריב', יאיר קרביץ 6 ו-5 אס', אבירם זליקוביץ' 2.

האורחת פתחה את המשחק היטב וברחה ליתרון נוח כבר בהתחלה. ההפרש של הרצליה הלך וגדל, ובסיום הרבע הראשון הוליכה הקבוצה של דרוקר 22:34. ג'רון בלוסומגיים היה העוגן ההתקפי של נהריה גם במשחק הזה, אך המארחת לא הצליחה לעמוד מול היידגר, תומאס וקלארק, שהוליכו את הרצליה ליתרון 44:61 במחצית.

עירוני נהריה התעוררה ברבע השלישי וחזרה לעניינים. הקבוצה של שי סגלוביץ' קיבלה תוצאת ממאליק ניומאן וכמובן, בלוסומגיים ומשום מקום, נולד לנו משחק. 66:72 להרצליה לקראת הרבע המכריע. שחקני האורחת חזרו לעצמם וברחו שוב לנהריה, שעשתה ככל שביכולתה אך כמו בכל מהלך העונה, לא היו לה מספיק כלים. ההפרש חזר לדו ספרתי, ונהריה סופרת הפסד עשירי ברציפות ויורדת באופן רשמי לליגה הלאומית לאחר שבע שנים רצופות בליגה הבכירה. 85:97 להרצליה בסיום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רון בלוסומגיים שחקן עירוני נהריה מול שחקן בני הרצליה גייב לווין. לילך וייס עבור מנהלת הליגה, אתר רשמי
נהריה ירדה לאחר שבע שנים בליגה הבכירה. בלוסומגיים/אתר רשמי, לילך וייס עבור מנהלת הליגה

מכבי חיפה - הפועל תל אביב 92:88

באחד מקרבות התחתית החשובים של העונה עד כה, אירחה מכבי חיפה את הפועל תל אביב והסתבכה עוד יותר בתחתית לאחר הפסד ביתי לקבוצה של דני פרנקו. המשחק היה צמוד במחצית הראשונה, והאדומים ירדו ביתרון קל להפסקה. את הרבע השלישי פתחו השחקנים של דני פרנקו בריצת 2:15 וברחו ליתרון דו ספרתי.

המארחת הצליחה לחזור ולכפות משחק צמוד בהובלת כריס דאו שהיה נהדר, אך ים מדר וג'י. פי. טוקוטו במחצית שנייה נהדרת הצטרפו לטייריק ג'ונס, שהיה גדול לאורך כל המשחק, ויצאו עם ניצחון חוץ חשוב מאוד שמשאיר את הפועל תל אביב בליגה כמעט בוודאות. מכבי חיפה חייבת ניצחון מול עירוני נהריה ולאחר מכן מול בני הרצליה כדי להישאר בתמונת ההישרדות בליגת העל.

קלעו למכבי חיפה: כריס דאו 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, קיילין לוקאס (7 אסיסטים) מייקל קובינס (7 ריב') 16 כ"א, דווין מארבל (5 ריב') ורומן סורקין (6 ריב') 8 כ"א, אלכס צ'וברביץ' 6, נאור שרון 5, מייקל בריסקר 2.

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 27 ו-5 אס', טייריק ג'ונס 22 ו-10 ריב', ג'יי. פי. טוקוטו (8 אס', 9 איבודים) 20, פול סטול 7 ו-6 אס', בר טימור 6 ו-5 אס', רג'י אפשואו 4 ו-5 ריב', יונתן מור, דניאל קופרברג ורז אדם 2 כ"א.

כריס דאו פתח בסערה את המשחק והעלה את מאזנו האישי לספרות כפולות בשלב די מוקדם. האורחת לא נבהלה, ובסיום רבע צמוד הוליכו האדומים 22:24. דאו המשיך ללהוט עבור הירוקים גם במהלך הרבע השני, אך בהפועל תל אביב היה זה טייריק ג'ונס שהוליך את שחקני האורחת ודאג לה ליתרון קל בסיום המחצית הראשונה, 47:49 להפועל תל אביב בסיום הרבע השני.

האדומים פתחו בסערה את הרבע השלישי, כשג'יי. פי. טוקוטו וים מדר הצטרפו לטייריק ג'ונס והריצו את האורחת ל-2:15 בדרך ליתרון דו ספרתי. כריס דאו מנגד המשיך להיות הבולט בשחקני המארחת וסייע להם להוריד את ההפרש לחד ספרתי, 65:71 להפועל תל אביב לקראת הרבע המכריע. האדומים חזרו ללחוץ על הדוושה ברבע הרביעי, כשים מדר ממשיך להציג יכולת נפלאה במחצית השנייה. דאו ולוקאס ניסו להחזיר את חיפה לעניינים, אך האדומים לא נתנו לזה לקרות והשיגו ניצחון שלישי ברציפות. 88:92 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully