וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו Winner משיק קמפיין חדש המעודד את חזרת האוהדים למגרשים

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 13:57

לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה תוסר היום מגבלת הקהל במגרשים, ומשחק העונה של ליגת העל צפוי להתקיים באצטדיון מלא. את החזרה המרגשת מלווה הטוטו בהשקת קמפיין חדש לעידוד חזרה למגרשים. את הסרטון שהפיק הטוטו וצולם בבלומפילד מלווה ביצוע ייחודי של השיר "הנה זה מגיע"

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
לראות אצטדיון מלא הערב - איזה חלום/דני מרון

שנה לא פשוטה עברה על אוהדי הספורט בארץ ובעולם בעקבות משבר הקורונה. מגבלות התנועה והריחוק החברתי גזרו על אוהדי הספורט רדיוס מהמגרשים. גם לאחר היציאה מהסגר השלישי והצלחת מבצע החיסונים בישראל אשר אפשרה לפתוח את המגרשים מחדש לצופים, עדיין החוויה לא היתה מושלמת לאור המגבלות שעדיין הוטלו על מספר הצופים במגרשים. ואולם לאור השיפור המתמשך בנתוני התחלואה, הסכים לאחרונה משרד הבריאות להסיר את מגבלת הצופים, וכך לראשונה למעשה מאז פרוץ המגיפה צפוי להתקיים בליגת העל בכדורגל משחק עונה בפני יציעים בתפוסה מלאה של אוהדים.

בעקבות כך משיק היום טוטו ווינר קמפיין החדש המעודד את האוהדים לשוב למגרשים ולהתחבר לחוויה המרגשת הקיימת בכך. טוטו ווינר משלבים בסרטון ביצוע ייחודי של שיר האוהדים הנחשב לפופולארי ביציעי המגרשים בישראל- הנה זה מגיע. סרטון הפרסומת אשר צולם באצטדיון בלומפילד מתמקד באוהדים, בהכנות ובהתרגשות המלווה כל אוהד ספורט בדרכו אל המגרש.

יעל אלמור ליאון, מ"מ מנכ"לית הטוטו: " כולם יודעים שהאקס פקטור של הספורט הם האוהדים ביציעים. בשנה האחרונה עקב משבר הקורונה נאלץ הספורט בארץ ובעולם להתקיים בלעדיהם, ואין ספק שחוויית הספורט נפגעה. לשמחתנו, ישראל היא מהמדינות הראשונות בעולם שקהל האוהדים בהן חוזר למגרשים באופן מלא. זה לא רק מקור לגאווה לאומית, אלא סיבה אמתית להתרגשות נוכח הגעגוע של כולנו לריגוש של משחק המתקיים באצטדיון מלא. אז הנה זה מגיע, צאו למגרש".

מי שעומד מאחוריי הקמפיין הוא משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully