וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רוני לוי לא מתכנן מהפכות, חיים שאבו המועמד המוביל להצטרף לצוות שלו

9.5.2021 / 6:40

לצד השחקנים שחתומים לעונה הבאה, המאמן רוצה להשאיר גם את גולדברג, סלליך ולויטה. שאבו יחזור לעבוד עם לוי אחרי המעבר של מליקסון?

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

חיים שאבו הוא המועמד המוביל להצטרף לצוות של רוני לוי בהפועל באר שבע בעקבות המעבר של מאור מליקסון לניהול המקצועי של מחלקת הנוער וההתמקדות של אליניב ברדה רק בניהול המקצועי של הקבוצה הבוגרת.

שני שחקני הבית שנחשבים לסמלי המועדון משמשים העונה יחד כעוזרים של לוי ובעונה הבאה שניהם כבר לא יעשו את התפקיד המסייע למאמן הקבוצה הבוגרת. חיים שאבו עבד כעוזרו של רוני לוי בבית"ר ירושלים ומאמן הפועל באר שבע רוצה להביא אותו למועדון כעוזרו בעונה הבאה אחרי שהוא עבד בהפועל פתח תקווה מהלאומית העונה.

בתוך כך נודע כי רוני לוי לא מתכנן מהפכות בעונה הבאה ולא ביקש להחליף מחצית מהסגל. המאמן רוצה להשאיר שחקנים כמו שון גולדברג, סינטיאהו סלליך ואוהד לויטה לעונה נוספת לצד שחקנים כמו מיגל ויטור, ז'וזואה, חאתם עבד אלחמיד ושגיב יחזקאל שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה. גם לואי טהא, מרואן קבהא, אור דדיה, תומר יוספי ואלטון אקולטסה ימשיכו.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם חיים שאבו. דני מרון
יחזרו לשתף פעולה? רוני לוי וחיים שאבו/דני מרון

ברשימת הרכש נמצאים דור מיכה, בירם כיאל, רועי גורדנה וגם זרים שיחליפו את מרסלו מלי וג'ונתן אגודלו. בבאר שבע רוצים לפגוע בארבעה שחקני רכש משמעותיים וביחד עם מרבית החומר הקיים מאמינים במועדון שאפשר לעשות עונה טובה בהרבה.

אחרי ניצחון החוץ של מכבי פתח תקוה אתמול (שבת) בקרית שמונה מבינים בקבוצה שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר באשדוד תחסל כמעט סופית את הסיכוי לכרטיס לאירופה. רוני לוי שראה שיפור משמעותי באיכות הקבוצה במשחקים האחרונים, רוצה הפעם גם שלוש נקודות ולא רק סל של מחמאות. מי שנמצאים בספק למשחק הם ז'וזואה ואלחמיד שסוחבים פציעות ורק הערב בתום האימון המסכם, ניתן יהיה לדעת אם הם יפתחו מחר. אלטון אקולטסה יעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully