וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו "נראה כמו ילד שעשה מעשה קונדס", טוכל "הופך לנמסיס של גווארדיולה"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 11:19

באנגליה ממשיכים ללגלג על הפאננקה הכושלת של חלוץ סיטי גם אחרי ההתנצלות, הפרשנים טוענים: לטוכל יש יתרון על פפ לקראת גמר האלופות. התגובות והמספרים

תקציר ניצחונה של צ'לסי 1:2 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

אכזבה נרשמה הערב (שבת) בקרב שחקני מנצ'סטר סיטי לאחר שהסיטיזנס הפסידו 2:1 בבית לצ'לסי ופספסו הזדמנות להבטיח את אליפות הפרמיירליג כבר היום. הקבוצה של פפ גווארדיולה הוליכה 0:1, החמיצה פנדל אחרי בעיטה רשלנית של סרחיו אגוארו, ובסופו של דבר בתוספת הזמן נכנעה למהפך של האורחת, אותה תפגוש בגמר ליגת האלופות ב-29 במאי.

החמצת הפנדל של סרחיו אגוארו זכתה להתייחסות רבה ברשתות החברתיות,. החלוץ האגדי שיעזוב בקיץ הקרוב את הסיטיזנס, ניסה לבעוט בעיטת פאננקה אך הניסיון שלו נקרא בקלילות על ידי אדואר מנדי, שקלט את הכדור של הארגנטינאי לאחר שכבר נשכב על הדשא.

צ'לסי לעומת זאת השיגה ניצחון חשוב שהעלה אותה למקום השלישי והציב אותה בעמדה מצוינת בכל מה שקשור להשתתפות בצ'מפיונס ליג בעונה הבאה. "דייויד מויס וברנדן רוג'רס בטח זרקו את השלטים על הטלוויזיות שלהם בבית בשער של אלונסו", אמר פרשן סקיי ג'יימי רדנאפ. "זה הכדורגל. אלה שלוש נקודות חשובות מבחינת צ'לסי שנותנות לה מרחב לנשום".

המספרים

* מנצ'סטר סיטי הפסידה העונה שמונה נקודות ליגה כשהייתה בעמדת ניצחון, אך בסופו של דבר איבדה יתרון שהייתה לה.

* מאמן הסיטיזינס פפ גווארדיולה סופר העונה ארבעה הפסדי בית בליגה - פי שתיים יותר משהפסיד בכל עונה אחרת בקריירה.

* מנצ'סטר סיטי מפסידה משחק בית שני ברציפות בפרמיירליג משער בתוספת הזמן. עד לרצף הזה זה קרה להם פעמיים ב-235 משחקים באתיחאד.

* שער הניצחון של מרכוס אלונסו נגד מנצ'סטר סיטי היה הראשון שהסיטיזנס סופגים בתוספת הזמן מאז אפריל 2010, אז עשה זאת נגדם פול סקולס במדי מנצ'סטר יונייטד.

* תומאס טוכל הוא המאמן החמישי שרושם שמונה משחקי חוץ ראשונים באנגליה ללא הפסד. לפניו עשו את זה קני דלגליש, ג'ון גרגורי, פליפה סקולרי וכריס ווילדר.

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי בתוספת הזמן ודחתה לה את חגיגות האליפות

לכתבה המלאה

התגובות

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר בסיום: "זה היה משחק צמוד, אבל באופן כללי שיחקנו די טוב. החמצנו הזדמנות מצוינת דקה לפני הפסקת המחצית עם הפנדל של אגוארו. ב-21 הימים הקרובים אנחנו נתמודד עם צ'לסי שוב בגמר ליגת האלופות. נצטרך ללמוד ממה שקרה היום ולנסות להשיג את הנקודות שאנחנו צריכים כדי להבטיח את האליפות".

סרחיו אגוארו התייחס להחמצת הפנדל שלו בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, הצוות המקצועי והאוהדים על החמצת הפנדל. קיבלתי החלטה רעה ואני לוקח את האחריות עליי".

גווארדיולה הגן על ההחלטה של אגוארו לבעוט פאננקה: "אם הוא היה כובש היו אומרים שהוא גאון. אני אומר לשחקנים לקחת החלטה. פאננקה, ימין, שמאל, תבחרו משהו. הוא בחור רגיש. אנחנו לא צריכים לדבר על כל מה שהוא תרם למועדון. הוא קיבל החלטה, אף אחד לא ציפה לזה, אבל הוא היה משוכנע. אם הוא חשב שזה הדבר הנכון, הוא זה שלוקח אחריות".

מאמן צ'לסי תומאס טוכל: "הופעה נהדרת שלנו במחצית השנייה. המחצית הראשונה הייתה שקולה פחות או יותר, אבל כמעט שמטנו את המשחק בדקות האחרונות. אם הם היו מבקיעים את הפנדל אולי המשחק היה מסתיים לפני שהוא באמת התחיל".

על משמעות הניצחון לקראת הגמר בליגת האלופות: "הניצחון נותן לנו הרבה ביטחון, אבל לתוצאה הזו אין קשר לבין מה שהולך להתרחש בגמר. גמר ליגת האלופות הוא משחק ייחודי ואי אפשר לחזות כיצד הוא יתפתח. אנחנו נצטרך להתכונן, לעשות שוב כמה שינויים, כמו שגם הם בטח יעשו. עם זאת, נגיע לגמר בידיעה שאנחנו יכולים לנצח את סיטי, ונגיע עם התחושה הזו לאיסטנבול".

ברשת התבדחו על חשבון סרחיו אגוארו אחרי הפאננקה הכושלת של חלוץ מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
הפך לבדיחה. הרשת מלגלגת על אגוארו/צילום מסך, מתוך טוויטר

גם הפרשנים הפכו את הפאננקה של אגוארו לבדיחה. ג'יימי רדנאפ אמר באולפן "סקיי": "אחרי הפנדל, אגוארו הסתכל לעבר פפ גווארדיולה ונראה כמו ילד שובב בבית הספר שמסתכל על המורה שלו בתקווה שימחל לו על מעשה קונדס. לא ברור מה הוא חשב לעצמו - פשוט תסיים את זה ותבעט חזק!".

באנגליה עסקו בדו קרב בין טוכל לפפ, בו מסתמן יתרון קל למאמן צ'לסי שניצח בשני המפגשים הקודמים. רדנאפ אמר ב"סקיי" ש"טוכל יגיע לגמר ליגת האלופות עם יתרון פסיכולוגי על פפ. הוא מתחיל להפוך לנמסיס שלו ושל מנצ'סטר סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully