וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר כעס: "ייקח הרבה זמן עד שהשחקנים האלה יראו דשא"

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 23:55

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את ההופעה של שחקני הרוטציה בהפסד לבני יהודה: "כשאני קיבלתי צ'אנס, אכלתי את הדשא. זה דור אחר"

תקציר: בני יהודה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

שלושה ימים לפני שהיא עולה לחצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר תל אביב בת ים, הפועל תל אביב הפסידה הערב (שבת) 1:0 לבני יהודה שכבר ירדה ליגה. ניר קלינגר שיתף הרבה שחקני ספסל ושחקני רוטציה והוא היה מאוד לא מרוצה ממה שראה.

"חשבתי ששחקנים שמקבלים הזדמנות צריכים להיות עם תשוקה", אמר מאמן הפועל תל אביב, "כשאני הייתי שחקן ונתנו לי צ'אנס לשחק, אכלתי את הדשא - אבל זה דור אחר כנראה. עד הפעם הבאה שהם יראו דשא ייקח הרבה זמן. כשאתה לא לוקח, סימן שלא מגיע לך".

קלינגר הוסיף: "אם השחקנים היו בריאים לחלוטין לא הייתי עולה בהרכב כל כך משני. יש לנו בעיה של פציעות, 'טחנו' את השחקנים והייתה הזדמנות לאלו שמגיע להם לקבל אותה. עשינו כל מה שאנחנו יכולים, אני מבקש סליחה על המשחק הזה, אבל זה מה שיכולנו להציב מבחינת ההרכב. כנראה שמי שקיבל את הצ'אנס לא לקח אותו, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה. אנחנו מרוכזים בחצי הגמר. זה מעמד מרגש וקשה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
"מבקש סליחה על המשחק הזה". קלינגר/אריאל שלום

עומרי אלטמן שחזר מפציעה ושיחק ב-25 הדקות האחרונות: "זה אף פעם לא נעים להפסיד, לא לפני גביע ולא בכלל. היה משחק מאוד חלש, מתחילתו ועד סופו. בני יהודה הבקיעה ראשונה וניצחה, וזה היה סוג המשחק שהתפתח. אין לי חוזה לעונה הבאה, אני והפועל תל אביב בדיבורים. לא הרבה מזה תלוי בי, כי מדובר בשני צדדים בסך הכול. בוא נראה מה יהיה בגביע ואז נראה. המשחק הזה חשוב מאוד, אחרי שכל העונה אתה בלחצים בתחתית, סוף סוף אנחנו מגיעים למעמד מרגש. אנחנו באים בשיא התשוקה, בשיא המחוייבות ואנחנו מקווים שנעשה את זה".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס: "תמיד טוב לנצח למרות שזה כבר לא עוזר. לא תראו אותי היום מחייך ושמח, אנחנו עוברים תקופה לא טובה. צריך לסיים את העונה ולחשוב קדימה. קיבלנו סטירה חזקה מאוד העונה, אבל צריך לדעת להרים את הראש ואנחנו כבר מתכננים את העונה הבאה. יש כמה שחקנים שיש להם חוזה ואני רוצה שימשיכו ויש כאלה שלא ימשיכו. חלק שיחקו וחלק לא. אנחנו רוצים את השחקנים הטובים איתנו, ירדנו ליגה ביחד ונקווה לעלות ביחד".

עוד בוואלה!

בני יהודה ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully