וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בוריס קליימן ניצח, היברניאן של אופיר מרציאנו בגמר הגביע

שוער וולוס השלים 90 דקות ב-1:3 על לאריסה והבטחת המקום השביעי, שוער היבס נותר על הספסל ב-0:2 על דנדי יונייטד בחצי הגמר. הפסדים לחוגי, ברדע ומלדה

שחקן סנט פולטן, דור חוגי. Johannes Schedl, GettyImages
עדיין במקום האחרון בליגה האוסטרית. חוגי/GettyImages, Johannes Schedl

בוריס קליימן פתח הערב (שבת) בשערה של וולוס, שניצחה 1:3 בבית את נועלת הטבלה לאריסה והבטיחה את המקום הראשון של הפלייאוף התחתון ביוון. אמיר עגייב נותר על הספסל של אטרומיטוס, שהבטיחה הישארות עם 1:3 בחוץ על פנאיטוליקוס.

* דור חוגי וקבוצתו סט. פולטן רשמו הפסד 2:0 מול אדמירה ואקר במחזור ה-29 בליגה האוסטרית. הישראלי וחבריו נותרו במקום האחרון בבית התחתון וקרובים לליגת המשנה. חוגי פתח בהרכב, ראה את הכרטיס הצהוב בדקה ה-17 והוחלף בדקה ה-73. ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל המנצחת.

* אופיר מרציאנו קיבל מנוחה הערב וראה מהספסל את חבריו מהיברניאן משיגים 0:2 בחוץ על דנדי יונייטד במסגרת חצי גמר הגביע הסקוטי ועולים לגמר. קווין ניסבט וכריסטיאן דוידג' כבשו לזכות המנצחת.

* יונס מלדה שיחק 25 דקות כמחליף בהפסדה של גנט 2:1 בחוץ לסטנדרד ליאז', אצלה עדן שמיר נותר על הספסל. ליאז' עקפה את גנט בפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.

* לודוגורץ רשמה הפסד ביתי מפתיע, 2:1 מול לוקוטומוטיב פלובדיב במסגרת המחזור ה-28 בליגה הבולגרית. המארחת איבדה שני שחקנים בכרטיסים אדומים בדרך להפסד שלישי העונה בליגה, אך כבר זכתה מזמן באליפות עם יתרון 12 נקודות על פני המקום השני. מאוויס צ'יבוטה החל את המשחק על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-65, אך לא הצליח לסייע לחבריו למנוע הפסד.

* קני סייף פתח בהרכב לכיה גדנסק והוחלף במחצית ב-1:1 הביתי מול קרקוביה. קבוצתו במקום החמישי בפולין ורק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום במוקדמות הקונפרנס ליג.

* ניר ברדע השלים 90 דקות בהרכבה של הונבד, שהפסידה 2:1 בבית לאלופה פרנצווארוש במחזור הסיום של הליגה ההונגרית. הונבד סיימה במקום ה-10, אחד מעל הקו האדום.

* אריאל הרוש נותר על הספסל של הירנביין, שסיימה ב-0:0 ביתי מול אוטרכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully