וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: זברב ניצח את תים ועלה לגמר מול ברטיני, סבאלנקה זכתה בטורניר הנשים

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 0:33

הגרמני קטע רצף של ארבעה הפסדים מול האוסטרי עם 3:6, 4:6 וישחק מול האיטלקי, שניצח את רוד. בגמר: ברטיני או רוד. בנשים: סבאלנקה גברה על בארטי

תקציר: סשה זברב - דומיניק תים 3:6, 4:6/ספורט1

שלב חצי הגמר בטורניר המאסטרס במדריד נערך היום (שבת). סשה זברב, שזכה בטורניר ב-2018 וניצח אתמול את רפאל נדאל ברבע הגמר, הצליח להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון גדול נוסף. הגרמני בן ה-24 ניצח 3:6, 4:6 את דומיניק תים האוסטרי (4) בתוך שעה ועוד 38 דקות.

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
ניצח את תים אחרי ארבעה הפסדים ברציפות מולו. זברב/רויטרס

זה ניצחון שלישי של זברב מול תים ב-11 מפגשים והראשון מאז שניצח אותו באותו גמר במדריד ב-2018, אז זה נגמר 4:6, 4:6. מאז האוסטרי ניצח את הגרמני בכל אחד מארבעת המפגשים, כולל בגמר אליפות ארצות הברית בשנה שעברה, בשני טורנירי גרנד סלאם נוספים ובחצי הגמר של טורניר גמר הסבב. זברב סיים את המשחק עם נתונים מצוינים בהגשות כשהוא מגיש 6 אייסים וזוכה ב-78% מהנקודות מאחורי ההגשה הראשונה שלו.

זברב יפגוש בגמר את מתאו ברטיני. האיטלקי, שמדורג עשירי בעולם, הצליח לעצור את הריצה הנהדרת והטורניר המצוין של קספר רוד (22 בעולם) וניצח אותו 4:6, 4:6 בתום משחק שארך שעה ועוד 23 דקות. ברטיני, שכבר הגיע לחצי גמר אליפות ארצות הברית, עלה לגמר טורניר מאסטרס 1,000 בפעם הראשונה בקריירה ומחזיק במאזן של 1:1 מול זברב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בתקציר: מתאו ברטיני - קספר רוד 4:6, 4:6

תקציר: מתאו ברטיני - קספר רוד 4:6, 4:6/ספורט1
מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. רויטרס
גמר מאסטרס ראשון בקריירה. ברטיני/רויטרס
ארינה סבאלנקה אחרי הזכייה טורניר מדריד. רויטרס
במיטבה. סבאלנקה מאושרת/רויטרס

ארינה סבאלנקה זכתה הערב (שבת) בתואר הכי גדול בקריירה שלה, כשניצחה את המדורגת ראשונה בעולם אשלי בארטי 0:6, 6:3, 4:6 בגמר הטורניר במדריד. הבלארוסית נקמה ביריבתה האוסטרלית, שגברה עליה בגמר טורניר שטוטגארט. סבאלנקה פתחה בסערה וניצחה את המערכה הראשונה תוך 25 דקות. המדורגת 7 לא איבדה מערכה עד למשחק הזה, אבל בארטי הצליחה לשבור אותה ולכפות מערכה מכרעת. במערכה השלישית לא היו שבירות בשמונת המשחקונים הראשונים, עד שסבאלנקה ניצחה את השניים האחרונים וחגגה ניצחון מתוק, שגם מעניק לה 315 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully