וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר יגאל הלל הלך לעולמו, ערן זהבי נפרד: "האמנת בי יותר ממה שאי פעם האמנתי בעצמי"

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 19:03

הלל ששיחק בכפר סבא ובשמשון תל אביב נפטר בגיל 62 אחרי מאבק במחלה קשה, זהבי כתב: "כמה חבל שאנשים כמוך נשארו מחוץ לכדורגל שלנו כל כך הרבה שנים"

שחקן העבר יגאל הלל הלך לעולמו בגיל 62 אחרי מאבק במחלה קשה. הלל גדל בהפועל כפר סבא, ושיחק בשורותיה שבע שנים כמגן ימני וכקשר. הוא היה שותף לזכייה בגביע ב-1980 ולאליפות ההיסטורית ב-1982 ולאחר מכן שיחק כמה שנים גם בשמשון תל אביב.

"מועדון הפועל כפר סבא מרכין ראש ואבל עם פטירתו של שחקן העבר האהוב יגאל הילל לאחר מאבק במחלה קשה", נמסר מהירוקים. "יגאל, בן העיר ודמות אהובה על כולם, מסמלי המועדון, זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ובאליפות המדינה ההיסטורית, משאיר מורשת מדהימה והשראה לכולנו. יגאל - נאהב תמיד. יהי זכרך ברוך".

"מועדון מכבי חיפה מרכין ראש עם לכתו של יגאל הלל ז"ל, איש הכדורגל ושחקן העבר, שעבד במועדון כמאמן מנטלי והלך לעולמו כשהוא בן 62. אנו שולחים תנחומים למשפחת הלל. יהי זכרו ברוך".

"מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים אבל ומרכין את ראשו לאחר היוודע דבר פטירתו של יגאל הלל", נמסר מבית"ר. "יגאל, אשר היה חלק מהמועדון בעבר, היה איש אהוב, ותמיד נתן את כל כולו למען הזולת. אנו משתתפים בצער המשפחה, אשר עמדה לצידו בתקופת המחלה הארוכה ומקווים שלא יידעו עוד צער".

יגאל הלל מאמן מנטלי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עצוב. הלל/אתר רשמי, מכבי חיפה

גם ערן זהבי, שהגיע בשבוע שעבר מהולנד לישראל כדי להיפרד מהלל אחרי שהיה כבר ברור שהפעם הוא לא יוכל לנצח את המחלה הקשה איתה הוא התמודד בגבורה במשך זמן רב, נפרד ממנו בפוסט מרגש שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "היום הלך לעולמו יגאל הלל. יגאל היקר, איזה איש היית - תמיד מחייך, תמיד חיובי גם במצבים הכי קשים תמיד ידעת לעודד את כל מי שלידך. תמיד ידעת להגיד את המילים הנכונות ולתת את העצות הנכונות. אין לי באמת מילים להסביר מי היית בשבילי לאורך הדרך. תמיד האמנת בי יותר ממה שאי פעם האמנתי בעצמי וכרגיל צדקת בגדול. יגאל היקר לדבר עליך בלשון עבר מעביר בי צמרמורת. שמח שלפחות הספקתי לראות אותך גם אם זה היה קצר ושאתה בקושי מדבר. עדיין עשה לנו טוב, דיברנו עם העיניים כמו תמיד. המילים האחרונות שאמרת לי היו "תיהיה חכם" (במגרש), כמה מתאים לך וכמה חבל שאנשים כמוך נשארו מחוץ לכדורגל שלנו כל כך הרבה שנים. למזלי אני זכיתי בך! תנוח על משכבך בשלום יגאל היקר. משתתף בצער המשפחה המדהימה שהשארת פה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully