וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מלבד בהגנה ובקישור, לוואן לוון התלבטות גם בהתקפה מול מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 11:47

לא רק ייני וגולסה: המאמן יבחר בין גררו לבן חיים במשחק העונה מול הירוקים (ראשון, 20:30, ספורט 5), קרוב ל-25 אלף אוהדים כבר רכשו כרטיסים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) מול מכבי חיפה בקרית שלום. מאות אוהדים מתכננים להגיע לאימון ולעודד את השחקנים לקראת המשחק שיהווה את ההזדמנות האחרונה של הצהובים לשמור על אופציית האליפות השלישית ברציפות בחיים. כל תוצאה מלבד ניצחון של מכבי תל אביב, תגיש כמעט בוודאות את האליפות למכבי חיפה, שכן יוותרו שלושה משחקים לסיום העונה והפער בין הקבוצות יהיה ארבע נקודות ואולי אפילו שבע אם מכבי חיפה תנצח.

לצד שתי ההתלבטויות המרכזיות של פטריק ואן לוון בשבוע החולף, שרן ייני או איתן טיבי והאם לפתוח עם אייל גולסה, נוספה באימונים האחרונים התלבטות שלישית והיא האם לעלות שוב עם אדוארדו גררו בהרכב או לפתוח דווקא עם טל בן חיים. בהחלטה הזו יצטרך ואן לוון לשקלל את המהירות, ההתלהבות והחוצפה החיובית של גררו שהוכיח את עצמו העונה מול מכבי חיפה אל מול הניסיון של בן חיים במעמדים כאלה והערמומיות שלו. בקבוצה מעריכים כי מבין כל ההתלבטויות ואן לוון יחליט בסוף לעלות עם ייני כבלם לצד לואיס הרננדס למרות שטיבי חוזר מהרחקה, עם גולסה בקישור למרות שהוא עדיין לא פתח במשחק מאז התאושש מהפציעה שלו ועם גררו שכאמור הוכיח את עצמו העונה פעמיים מול מכבי חיפה. גם כשפתח בהרכב בימים של גאורגיוס דוניס במשחק שנערך בסמי עופר וגם כשהוכנס כמחליף במשחק האחרון בין הקבוצות בפלייאוף, אז כזכור ידע הפנמי להשוות אחרי הפריצה הנהדרת של דור פרץ לאורך כל המגרש.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מסתמן שיפתח מול מכבי חיפה. גררו/לירון מולדובן

שחקנים במועדון מקווים שדן ביטון יהיה בסגל כדי שניתן יהיה ליהנות מהיכולות שלו, גם אם זה לדקות מסוימות כמחליף.

אתמול נמשכה מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב שיש להם היסטוריית רכישת כרטיסים ובלומפילד כבר מתחיל להתמלא בקרוב ל-25 אלף צופים. בהנהלה ביקשו מהאוהדים להקדים ולהגיע למשחק, שכן צפויים הרבה פקקים ובעיות חנייה ליד האיצטדיון ובדיקות שונות בכניסות. "זה משחק שצריך לבוא אליו הרבה זמן מראש. לא לבוא ברגע האחרון", אומרים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully