וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א קנסה 9 מיוזמות הסופר ליג. ברצלונה, ריאל מדריד ויובה הוחרגו

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 20:42

באופ"א הודיעו שתשעת המועדונים ששיתפו פעולה עם המיזם יוותרו על 5 אחוז מהכנסותיהם העונה. מובילות המיזם יקבלו עונש כבד יותר?

פרשת ה"סופר ליג" עוד רחוקה מלהסתיים והיום (שישי) אופ"א הודיעה על עונשים ראשוניים של 9 מתוך 12 הקבוצות שהודיעו כי ישתתפו במפעל. הארגון הגיע להסכם פשרה תשעה מהמועדונים שהחליטו לחתור תחתיו ולשתף פעולה עם יוזמי הליגה החדשה. לפי ההסכם המועדונים הללו יוותרו על 5 אחוזים מהרווח שלהם העונה וייקנסו ב-100 מיליון יורו אם הם ישתפו שוב פעולה עם יוזמת הליגה הזו וב-50 מיליון אם הם יפרו כל התחייבות אחרת שיש להם עם אופ"א.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יושעו מהאלופות? מסי וקאסמירו/רויטרס

אלא שברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס, שלא הודיעו בפומבי על נסיגתן מהיוזמה הזו, הוחרגו מההודעה הזו ויעמדו לדין משמעתי בהמשך ובאירופה מדווחים שהם עלולים לספוג עונש כבד של השעיה לשנתיים מליגת האלופות. המטרה של אופ"א היא לגרום למועדוני העל האלו להתקפל ולהודיע על כך שהן יורדות מהמיזם השאפתני, אחרת הן עלולות לספוג עונש כבד בהרבה מיתר תשע הקבוצות.

"מבחינתי יש הפסד ברור בין הקבוצות האנגליות ויתר הקבוצות", אמר לפני יומיים נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. "הן אלה שפרשו ראשונות, הן הודו בטעות. לאחר מכן יש עוד שלוש קבוצות - אתלטיקו, מילאן ואינטר - שפרשו אחריהן, ואז את אלה שחושבות שכדור הארץ שטוח ומאמינות שהסופר ליג עדיין קיימת. יש הבדל גדול בין הקבוצות הללו, אבל כולן ישלמו על הטעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully